معرفی انواع روشهای اصلاح طرح لبخند

از آنجایی که این طراحی لبخند دیجیتال است و لمینتها مستقیما توسط ماشین CAD متصل به همین کامپیوتر ساخته میشوند، کار نهایی دقیقا همان چیزی است که شما در نرم افزار دیده و تایید کردهاید. درمانهای متداول جهت سفید کردن دندان بلیچینگ یا استفاده از روکش های طراحی لبخند دیجیتال چیست دندانی می باشد. یک راه برای برطرف کردن آنها بلیچینگ است.

اشعه ایکس از بافتهای نرم و استخوانها عبور کرده و تصاویری از آنها در اختیار دندانپزشک قرار میدهد. در جلسه دوم پس از دریافت لمینت ها از لابراتوار ، لمینت ها با نهایت دقت روی دندان های بیمار جایگذاری می شود و پس از تایید نهایی توسط دندانپزشک و البته بیمار؛ لمینت توسط چسب روی دندان های بیمار به طور دائمی چسبانده می شوند. طراحی لبخند دیجیتال یک سیستم و روش کاملاً منحصر به فرد از اصلاح طرح لبخند می باشد، در این روش برای اولین بار طراحی لبخند بیمار به صورت کاملا دیجیتالی و توسط کامپیوتر و با برنامه های نرم افزاری خاص انجام می گیرد براساس تجزیه و تحلیل اجزای های صورت و فرم لبخند و دندان بیمار، و هماهنگی بین اجزای چشم ، لب ، خط ابرو با استفاده از مجموعه ای از پارامترهای از پیش تعیین شده از عکس های دیجیتال با کیفیت بسیار بالا و با هارمونی دقیق و نیز فیلم هایی که در این رابطه وجود دارد و نهایتا نتیجه نهایی پس از دریافت از لابراتوار روی دندان ها قرار داده می شود.

هزینههای طراحی دیجیتالی لبخند در بخش لمینت سرامیکی دندان به تفکیک نوشته شده است. اين روش يک انقلاب در زمينه ساخت و طراحی روکش های دندانی در دندانپزشکی می باشد. همچنين از تعداد جلسات مراجعه جهت امتحان و تست روکش کاسته شده و تنها در يک جلسه پس از قالبگيری قابل تحويل می باشد. دندانپزشکان برای خلق هر کدام از این دو طرح لبخند آماده هستند و بسته به تمایلات شخصی شما می توانند هر طرح را ایجاد کنند. طرح لبخند دندان قسطی خدمتی است که برای یک یا دو فک می توانید از ما دریافت کنید.

این تکنیک در پاسخ به درخواست بیمار و انتظارات او از زیبایی پس از درمان طرح لبخند ابداع شد. بسیاری افراد هستند که شاید از کودکی دندانهای زیبایی نصیبشان نشده است و یا در طول زندگی و طی مصرف مواد غذایی مختلف شکل ظاهری دندانهایشان تغییر کرده است و ظاهر فعلی دندانهایشان را دوست ندارند و میخواهد لبخندی زیباتر داشته باشند. در طراحی لبخند دیجیتال یا اصلاح طرح لبخند ابتدا قالبی از دندانهای شما تهیه میشود و نمونه گچی دندانها ساخته میشود.