مشتریان بانک لاکشمی ویلا می توانند به کلیه خدمات دسترسی داشته باشند. از هم اکنون هیچ تغییری در نرخ بهره وجود ندارد: DBS

دلی نو

بانک DBS هند در بیانیه ای گفت که بانک لاکشمی ویلا (LVB) اکنون با DBS Bank India Ltd (DBIL) ، شرکت تابعه کاملاً متعلق به DBS Group Holdings Ltd ، ادغام شده است.

ادغام LVB در DBS Bank India از تاریخ 27 نوامبر تحت اختیارات ویژه دولت و بانک ذخیره هند تحت ماده 45 قانون تنظیم مقررات بانکی ، 1949 به اجرا درآمد.

این ادغام ثبات و چشم اندازهای بهتری را برای سپرده گذاران ، مشتریان و کارمندان LVB پس از یک دوره عدم اطمینان فراهم می کند. مهلت قانونی تحمیل شده به LVB از 27 نوامبر لغو شد و خدمات بانکی بلافاصله با فعالیت همه شعب ، کانال های دیجیتال و دستگاه های خودپرداز به طور معمول برقرار شد.

DBS بانک گفت: “مشتریان LVB می توانند به تمام خدمات بانکی دسترسی داشته باشند. نرخ سود حساب های پس انداز بانک و سپرده های ثابت با نرخ های ارائه شده توسط LVB قبلی تا اطلاع ثانوی کنترل می شود.”

این اضافه شده است ، همه کارمندان LVB همچنان در خدمت خواهند بود و اکنون کارمندان DBIL با همان شرایط و ضوابط خدمات تحت LVB هستند.

بازوی هندی DBS سنگاپور گفت که تیم آن در حال همکاری نزدیک با همکاران LVB برای ادغام سیستم ها و شبکه LVB در DBS طی ماه های آینده است.

پس از اتمام ادغام ، مشتریان می توانند به طیف وسیعی از محصولات و خدمات از جمله دسترسی به مجموعه کامل خدمات بانکداری دیجیتال DBS که چندین افتخار جهانی کسب کرده اند ، دسترسی پیدا کنند.

مدیر اجرایی DBIL سوروژیت شومه گفت ، “ادغام LVB به ما امکان ایجاد ثبات در سپرده گذاران و کارمندان LVB را داده است. همچنین به ما امکان دسترسی به مجموعه بزرگتری از مشتریان و شهرهایی را می دهد که در حال حاضر حضوری نداریم.”

وی افزود كه این بانك مشتاقانه منتظر است كه با همكاران جدید خود در جهت شریک بانكی قوی برای مشتری LVB كار كند.

این بانک گفت که از سرمایه خوبی برخوردار است و نسبت کفایت سرمایه (CAR) حتی پس از ادغام نیز بالاتر از الزامات قانونی خواهد بود.

علاوه بر این ، DBS Group 2500 کرور (463 میلیون SGD) روپیه برای حمایت از تجمیع و رشد آینده به DBIL تزریق می کند. این از منابع موجود DBS Group کاملاً تأمین خواهد شد.

DBS از سال 1994 در هند بوده و عملیات خود در هند را به یک شرکت تابعه کاملاً متعلق به DBIL در مارس 2019 تبدیل کرده است.

در 17 نوامبر ، مهلت قانونی 30 روزه برای LVB بحران زده محدودیت برداشت از پول نقد با 25000 روپیه برای هر سپرده گذار اعمال شد.

بانک ذخیره هند (RBI) به طور همزمان پیش نویس طرح ادغام LVB را با DBIL ، یک شرکت بانکی که طبق قانون شرکت ها در سال 2013 در هندوستان ادغام شده و دفتر مرکزی خود را در دهلی نو ثبت کرده است ، در مالکیت عمومی قرار داد

LVB دومین بانک بخش خصوصی پس از Yes Yes است که در طی سال جاری هوا سخت شده است. در ماه مارس ، بله بانک گرسنه سرمایه تحت مهلت قانونی قرار گرفت.

دولت بله بانک را نجات داد و از بانک دولتی هندوستان خواست 7،250 کرور استنشاق کرده و 45 درصد سهام این بانک را بدست آورد.