ماسایوشی پسر: هند برای واردات فلوروئلاستومرها از چین عوارض ضد دامپینگ را تمدید می کند

دهلی نو: هیئت مرکزی مالیات های غیرمستقیم و گمرک (CBIC) در اطلاعیه ای که روز سه شنبه صادر شد ، هند عوارض ضد دامپینگ واردات فلوروئلاستومرها از چین را یک ماهه تمدید کرد.

“در اعمال اختیارات واگذار شده توسط بخشهای (1) و (5) بخش 9A قانون تعرفه گمرکی ، با قواعد 18 و 23 از قوانین ذکر شده ، دولت مرکزی بدین وسیله اصلاحیه بعدی زیر را در اعلان اعمال می کند شماره 6 / 2019- گمرک (ADD) ، به تاریخ 28 ژانویه ، 2019 … در بند 3 ، برای ارقام و کلمه “27th اکتبر ، 2020” ، ارقام و کلمه “27th November ، 2020″ جایگزین می شوند ، ” اطلاع رسانی گفته شده است.

هیئت مدیره گفت که این تصمیم پس از درخواست اداره کل داروهای تجاری (DGTR) برای تمدید بیشتر حقوق ضد دامپینگ کالاهای منشا origin یا صادر شده از چین گرفته شده است. DGTR در فوریه سال 2020 بررسی را آغاز کرد که آیا کالاهای وارداتی به صنعت داخلی آسیب می رساند یا خیر.

هند برای اولین بار این وظیفه را در ژانویه 2019 وضع کرده بود که در جولای سال جاری تا 27 اکتبر تمدید شد.

در اصطلاح تجارت بین الملل ، دامپینگ هنگامی اتفاق می افتد که یک کشور یا یک شرکت کالایی را با قیمت کمتر از قیمت آن محصول در بازار داخلی خود صادر کند.

دامپینگ بر قیمت محصولات در کشور وارد کننده تأثیر می گذارد و بر حاشیه و سود بنگاه های تولیدی تأثیر منفی می گذارد.

طبق هنجارهای تجارت جهانی ، یک کشور مجاز است تعرفه هایی را برای این محصولات دامپینگ وضع کند تا زمینه مساوی را برای تولیدکنندگان داخلی فراهم کند.

این وظیفه تنها پس از تحقیق دقیق توسط یک نهاد شبه قضایی ، مانند DGTR ، در هند وضع می شود.

وضع عوارض ضد دامپینگ تحت رژیم سازمان تجارت جهانی (WTO) مجاز است. هند و ویتنام اعضای سازمان مستقر در ژنو هستند که با هنجارهای تجارت جهانی سروکار دارد.

این وظیفه با هدف اطمینان از شیوه های تجارت عادلانه و ایجاد زمینه ای برابر برای تولیدکنندگان داخلی در مقابل تولیدکنندگان و صادر کنندگان خارجی است.