لیست سیسمونی نوزاد همراه با عکس های زیبا – مجله آسان طب

همچنین پوار بینی ( فین گیر) و قطره بینی ( قطره کلروسدیم) از مهم ترین وسایل بهداشتی در سیسمونی می باشند که از بدو تولد فرزندتان مورد استفاده می گردد. میشود گفت همه کودکان در برهه ای به توصیه پزشک باید نوعی از سرلاک را استفاده کنند پس به وسیله ای نیاز داریم در سیسمونی که تا آنرا به سهولت به بچه بدهیم این وسیله برای پوره ها نیز ست سیسمونی کاربرد دارد .

لباسهای نوزاد را قبل از اولین استفاده یکبار بشویید. اما برای این که بتوانید راحت تر خرید کنید، پیشنهادمان این است که لیستی از مهم ترین و ضرورترین مایحتاج نوزاد بر اساس بودجه خانواده تان انتخاب کرده و خیال خودتان را راحت کنید. در مورد کشوها هم بهتر است کمدهایی را انتخاب کنید که درهای آنها به آرامی بسته میشوند. این ماده سمی در شیشه شیرهای پلاستیکی موجود است و میتواند سلامت کودکان را به خطر بیندازد. رنگ آبی از جمله رنگهایی است که با بسیاری از رنگها میتواند هماهنگ شود.

امیدوارم کانون خونه ها اینقدر گرم و شاد باشه که هیچ مادر و فرزندی توش افسرده و غمگین نباشه . شوق پدر و مادر شدن و به دنیا آوردن فرزند دلبندتان به سبب می گردد به دنبال خرید وسایل ریز و درشت و زیبا برای کودکتان سیسمونی چهاردانگه باشید. از روی همین لیست وسایل ضروری تر را بخرید و بعد کم کم در صورت نیاز وسیله ای را در اینده تهیه می کنید. برای انتخاب بهترین سرویس خواب بهتر است جنس تختخواب را هم در نظر داشته باشید، به این ترتیب میتوانید برای فرزند خود فضایی خصوصی و ماجراجویانه مانند طرح کلبهی چوبی امن یا یک قلعهی آهنی مستحکم درست کنید و به این ترتیب برای خواب منظم به او انگیزه دهید.

یکی از هیجان انگیزترین کارها که والدین قبل از تولد نوزاد با ذوق و شوق فراوان آن را انجام میدهند، طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد و خرید سیسمونی است. تب مدگرایی این بار به حوزه کودک رسیده و فروشگاهی در مشهد سیسمونیهای لاکچری را به خانوادههای ایرانی میفروشد. به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، تا حالا همه چیز شنیده بودم؛ الا پستونک و شیشه شیر طلا! به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، تا حالا همه چیز شنیده بودم؛ الا پستونک و شیشه شیر طلا؟ سلامت نیوز:هزینه بارداری در برخی خانواده های تهران بین ٥٠ تا ١٠٠ میلیون تومان متغیر است.