شعب هزار ساله بانک ICICI برای میزبانی نمایش های سرگرمی به عنوان بخشی از پیشنهادات جدید

بمبئی: دومین وام دهنده بخش خصوصی کشور ، بانک ICICI ، روز پنجشنبه پیشنهاد ویژه ای را برای بخش هزاره راه اندازی کرد ، با ویژگی هایی مانند شعبه های منحصر به فرد که میزبان رویدادهای سرگرمی هستند. مدیر اجرایی آنوپ بگچی گفت ، این کشور آماده سود سهام جمعیتی است که میلیون ها جوان را به نیروی کار ملحق خواهد کرد ، و افزود که 40 میلیون هزاره “مترقی” وجود دارد که در سالهای آینده به طور چشمگیری به اقتصاد و بانکداری کمک می کنند.

وی گفت: پس از تحقیقات گسترده ، این بانك اولین سیستم عامل بانكی شخصی ، شخصی و تجربی را به نام “ماین” برای این بخش راه اندازی كرده است.

می توان اشاره کرد که تعداد زیادی از وام دهندگان ، از جمله رقبای بزرگتر بانک HDFC و دیگران ، بخش هزاره را با پیشنهادات اختصاصی برای کمک به مصرف ، وام و نیازهای مدیریت ثروت خود هدف قرار داده اند.

Bagchi گفت: تحقیقات بانک نشان داده است که مشتریان در این بخش پیشنهاد “فقط دیجیتال” را نمی خواهند بلکه “اول دیجیتال” است.

این پیشنهاد با دسترسی به شعبه ای متفاوت با منطقه نامزدی تجربی ارائه می شود که رویدادهایی مانند کارگاه های آموزشی ، میزگردها ، نمایش های استعدادیابی در سفر ، غذا ، سلامتی و سرگرمی را در خود جای خواهد داد. این بانک اولین شعبه خود را در پارک فناوری مانیاتا در بنگالورو افتتاح کرده است.

بانک در بیانیه ای اعلام کرد که این برنامه همچنین دارای ویژگی های دیگری مانند افتتاح فوری حساب های پس انداز ، دسترسی به یک برنامه موبایل با ظاهری جدید ، وام های شخصی فوری تا سقف 25 روپیه است.