شرکت شرکتی: اتحادیه بانک ادغام کلیه شعب بانک شرکتی را با خود کامل می کند

این بانک روز چهارشنبه گفت ، اتحادیه بانک هند یکپارچه سازی فناوری اطلاعات را به اتمام رسانده است و پس از آن همه شعب بانک پیشین شرکت به عنوان بخشی از تمرین تجمیع کاملاً تحت الشعاع قرار گرفته اند.

در این گزارش آمده است ، با این ادغام فناوری اطلاعات ، کلیه بانکهای پیشین ، از جمله شعب خدماتی و تخصصی ، کاملاً با اتحادیه بانک هند (UBI) ادغام شده اند.

این بانک می گوید ، تمام مشتریان بانک قبلی شرکت با موفقیت به یک بانک مرکزی راه حل (CBS) اتحادیه بانک هند مهاجرت کرده اند.

همراه با این شاهکار ، بانکداری با موفقیت بانکداری اینترنتی ، بانکداری سیار ، UPI ، IMPS ، دروازه FI ، خزانه داری و سوئیفت را برای مشتریان سابق شرکت Corporation Bank راه اندازی کرده است و به این ترتیب آنها می توانند از طریق شعب و کانال های تحویل UBI معاملات یکپارچه داشته باشند.

پیش از این ، بانک سوئیچ خودپرداز و پایانه های خودپرداز را به راحتی به شبکه UBI منتقل کرد.

اتحادیه بانک هند گفت که کل مهاجرت در کمترین زمان دردسرساز برای مشتریان در یک زمان ثبت شده به اتمام رسیده است ، بدون اینکه تغییری در شماره حساب آنها ، کارت های بدهی یا اعتبار خالص بانکی آنها ایجاد شود.

کل مهاجرت در ارتباط با Infosys ، EY و BCG انجام شده است.

این بانک در حال حاضر فرآیند ادغام اداری را با ایجاد ساختار جدید سازمان ، محصولات و فرآیندهای هماهنگ انجام داده است.

راجکران رای جی ، مدیر عامل و مدیر ارشد اجرایی گفت: “ما از دستیابی به ادغام کامل کلیه شعب e-CB و کانالهای تحویل خوشحالیم. این فرصت بزرگی را برای مشتریان ما ایجاد می کند و توانایی ما را در ارائه محصولات و خدمات نوآورانه افزایش می دهد.” اتحادیه بانک هند.

وی افزود ، طبق برنامه ، در مرحله بعدی ، تمام شعب بانک e-Andhra نیز باید در سال مالی جاری به Finacle 10 مهاجرت کنند.

ادغام بانک های سهام و بانک آندرا در اتحادیه بانک از اول آوریل سال جاری به اجرا درآمد.