شبکه 5G | Airtel Kenya: Airtel ، نوکیا اعلام کرد سه سال برای شبکه 5G در کنیا همکاری می کند

نیو دهلی: نوکیا ، سازنده دنده بازو و مخابراتی Bharti Airtel در روز دوشنبه از یک قرارداد سه ساله برای نوسازی شبکه در نایروبی با سرعت 4G سریع و استقرار تجهیزات آماده 5G خبر داد. در بیانیه آمده است که استقرار شبکه آماده 5G از ماه ژوئن آغاز شده و صدها سایت را تحت پوشش قرار خواهد داد.

این برنامه شامل ارتقا coverage پوشش دسترسی رادیویی 2G ، 3G و 4G (RAN) موجود در شهرها ، نیمه شهرها ، بزرگراه ها ، نقاط توریستی و مناطق تجاری مرکزی در نایروبی و بقیه کنیا است.

زیرساخت های شبکه نوکیا همچنین به Airtel Kenya این گزینه را می دهد تا در صورت لزوم به راحتی به 5G منتقل شود. این شبکه به روز شده ارتباطات پیشرفته تری را به مشتریان Airtel Kenya و دسترسی به سرویس های جدید و پرسرعت داده ارائه می دهد.

مدیرعامل Airtel Kenya PD Sarma در بیانیه گفت: “ما در حال گسترش شبکه خود هستیم تا بتوانیم پوشش را همراه با مدرن سازی شبکه داده خود تقویت کنیم که به ما کمک می کند خدمات داده بهبود یافته و پرسرعت را به مشتریان خود ارائه دهیم.”

وی افزود که این امر به شما امکان می دهد تا مشتریان با یکپارچگی بیشتر تجربه مرور خود را افزایش دهند. “ما از همکاری با نوکیا در این پروژه بسیار هیجان زده هستیم. نمونه کارهای فناوری آن کیفیت شبکه ما را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد و همچنین به ما امکان می دهد در آینده به خدمات 5G برویم.”

طبق این قرارداد ، نوکیا دنده های مخابراتی ایرتل کنیا را برای پوشش داخلی و خارجی ، از جمله ایستگاه های پایه و محصولات دسترسی رادیویی ، تهیه می کند.

در این بیانیه آمده است: شبکه بهبود یافته با استفاده از باندهای طیف 4G اضافی ، سرعت داده بالاتر را فراهم می کند و دسترسی به سرویس های داده ایمن ، پرسرعت و قابل اطمینان را فراهم می کند.

راجیو آگرووال ، رئیس واحد بازار CEWA نوکیا ، گفت: “این یک معامله هیجان انگیز در یک بازار هیجان انگیز است. ما مفتخریم که Airtel Kenya را با نمونه کارهای جامع AirScale خود عرضه می کنیم و با تلاش خود از اپراتور برای ارائه بهترین تجربه اتصال به کاربران نهایی پشتیبانی می کنیم. در کنیا ”

وی افزود: در بازار بالغ ، این شرکت امیدوار است که به ایرتل کمک کند تا استراتژی خود را در کوتاه مدت اجرا کند و همچنین آن را در مسیر خدمات 5G قرار دهد.