سیتی بانک پیش بینی می کند هزینه های کارت در ماه نوامبر برای پیشنهادات جشن ، احیای اقتصادی به سطح سال گذشته برسد

بمبئی: یک مقام ارشد روز پنجشنبه گفت: سیتی بانک پیش بینی می کند هزینه های بدهی و کارت اعتباری توسط مشتریان خود در ماه نوامبر برابر با عملکرد دوره قبل باشد. Arjun Chowdhry به ارجون چودری گفت ، افزایش هزینه ها ، که به دلیل همه گیر شدن در سراسر صنعت تحت تأثیر قرار گرفته است ، در احیای شرایط اقتصادی و همچنین برنامه های جشن آغاز شده توسط بانک ، رئیس کارت های اعتباری آن ، پرداخت ها و وام های بدون واسطه اتفاق می افتد.

می توان خاطرنشان کرد که وام دهندگان محلی ، به رهبری بانک HDFC و بانک همکار آن ICICI ، گزارش داده اند که بازگشت به سطح قبل از COVID با اقدامات انجام شده برای گشودن اقتصاد پس از قفل های شدید اقتصادی آغاز شده است.

بیش از نیمی از تولید ناخالص داخلی کشور ناشی از هزینه های مصرفی است و از این رو ، احیا معیار مهمی برای پیگیری می شود.

چودری در ماه اکتبر گفت ، هزینه کارتهای بانکی 80 درصد دوره سال قبل بوده و در یک مسیر صعودی قرار داشته است.

وی با اشاره به اینکه مقوله هایی مانند تجارت الکترونیکی و مواد غذایی بسیار فعال هستند ، گفت: “در ماه نوامبر ، ما انتظار داریم هزینه ها در همان سال قبل باشد.” هنوز به طور کامل باز نشده است.

این بانک بیش از 100 پیشنهاد از طریق پیوندهای تجاری به عنوان بخشی از پیشنهادات جشن خود معرفی کرده است که تا اواخر دسامبر ادامه خواهد داشت و در روزهای ابتدایی رقابت نیز بیش از سه برابر افزایش فروش داشته است.

Ashu Khullar ، مدیر عامل این بانک در هند ، در بیانیه ای گفت: “ما در حال ارائه پیشنهادات برای محصولات و خدماتی هستیم كه دریافتیم بیشترین اهمیت را برای مشتریان ما دارد و همچنین نرخ های ویژه ای را برای حمایت از آرمان هایشان به آنها می دهیم.”

چوودری گفت ، هدف از این روابط مالی کسب ارزش برای مشتریان برای ارتباط آنها با بانک و همچنین افزایش تعامل است.

وی گفت ، این سال دیگری است و افزود که بعضی از افراد به دلیل برخورد محتاطانه هزینه های خود را به دلیل قفل کردن متوقف می كردند ، در حالی كه برای دیگران فرصت كمتری برای گذراندن وقت بود.

وی با بیان اینکه “ما معتقدیم که هم اکنون از هر دو جنبه بهبودی وجود دارد که منجر به رشد هزینه های مصرف کننده می شود” ، افزود: لوازم الکترونیکی مانند تلفن های همراه ، لپ تاپ ها و کالاهای مصرفی مانند ماشین لباسشویی ها با گذراندن وقت بیشتر مردم در خانه ، هزینه های بالاتری را شاهد هستند.

در همین حال ، از طرف وام های گسترده تر ، وی گفت ماه های اکتبر و نوامبر از منظر انتخاب وام دلگرم کننده بوده اند.

در بیانیه ، این بانک گفت که پیشنهادات وام مسکن آن در حال حاضر با نرخ های 6.75 درصد شروع می شود که در پایین ترین نرخ در صنعت است. از مشتریان آن تا پایان دسامبر هیچ هزینه پردازشی دریافت نمی شود.