ریش تراش جیمی 2600

هر روز لوازم خانگی جدیدی وارد بازار می شود تا ظاهری زیبا داشته باشد. یکی از این ابزارها ریش تراش صورت است. همه ما این مدل ریش تراش را با نام موزر می شناسیم که ماشین اصلاح جیمی 2600 در آرایشگاه های مردانه استفاده می شود. اما امروزه ریمل های جدیدی با امکانات بسیار بیشتر در بازار وجود دارد و در بین آقایانی که علاقه مند به اصلاح موهای خود در خانه هستند و یا موهای کم پشتی دارند و دوست ندارند موهای صورت خود را با عدد صفر کوتاه کنند، محبوبیت بیشتری دارد. البته این بدان معنا نیست که این تیغ ​​ها برای خانم ها مناسب نیستند.

راهنمای خرید ماشین اصلاح جیمی 2600

از این ریش تراش های سر و بدن برای کوتاه کردن و تراشیدن پشت گردن، فر کردن موهای بلند و حتی کوتاه کردن موهای بدن نیز استفاده می شود. امروز در پایگاه دانش EKSIRSHOP به تحلیل و بررسی بهترین ریش تراش های صورت موجود در بازار و مدل های مختلف آن ها می پردازیم و در پایان 10 مورد از بهترین دستگاه های ریش تراش جیمی 2600 اصلاح صورت موجود در بازار را ارائه می کنیم. اگر زمان کافی برای مطالعه این مقاله ندارید، می توانید مستقیماً به انتهای مقاله بروید و دستگاه اصلاح صورت خود را انتخاب کنید، اما توصیه می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. این مطالب قطعا به شما برای خرید بهتر ماشین اصلاح کمک می کند…
یک تیغ خوب چه ویژگی هایی دارد؟
ریش تراش های برقی دو نوع هستند:

1- ماشین اصلاح صورت با موتور چرخشی:
اکثر ریش تراش ها در این دسته قرار می گیرند و با برق و شارژ باتری خرید ماشین اصلاح جیمی 2600 کار می کنند. این مدل ریش تراش برای مصارف خانگی شیک تر و سبک تر است و دارای مدل ضد آب نیز می باشد.
3- ریش تراش با موتور خطی یا کویل:
این مدل ریش تراش قدرت بیشتری دارد و بیشتر برای اصلاح مو استفاده می شود. این مدل ریش تراش ها فقط با برق کار می کنند و ضد آب نیستند و بیشتر در آرایشگاه ها ماشین اصلاح جیمی 2600 استفاده می شوند. البته نمونه هایی از این دستگاه در بازار وجود دارد که با باتری قلمی تغذیه می شوند و در آرایشگاه ها نیز کاربرد دارند. اما قدرت نمونه برقی را ندارند و فقط برای خط کشی استفاده می شوند.

نکات مهم هنگام خرید ریش تراش جیمی 2600

1- باتری قدرتمند:
نیاز به باتری قوی در ماشین های اصلاح خانگی مخصوصا مدل های ضد آب وجود دارد. تصور کنید در یک دوش آب تمام می شود اصلاح کنید.. حداقل در این موارد باید یک باتری یدکی ریش تراش جیمی 2600 برای راه اندازی مجدد دستگاه وجود داشته باشد. البته راه حل آسان تری برای این مشکل وجود دارد و راه حل آن انتخاب نوع باتری مناسب برای ماشین اصلاح است.

دو مدل باتری در بازار موجود است…

1- باتری لیتیومی:
این مدل های باتری پیشرفته تر هستند و سریعتر شارژ می شوند و قیمت بالاتری نیز دارند.

2. باتری نیکل:
این مدل باتری دارای فناوری قدیمی تری است و ماشین اصلاح جیمی 2600 دیرتر شارژ می شود. تنها مزیت این باتری قیمت کمتر آن نسبت به مدل لیتیومی است.
استفاده از ماشین اصلاح با باتری لیتیومی تخیل شما را بسیار آسان تر می کند.
2- تیغه های برنده و خود تیز شونده:
اگر تیغ ها به اندازه کافی تیز نباشند، تیغ روی صورت به جلو و عقب حرکت می کند و به پوست آسیب می رساند و زمان اصلاح را افزایش می دهد. سعی کنید از مدل های تیغه های خود تیز شونده استفاده کنید تا برای همیشه نگرانی خود را در مورد کند شدن تیغه از بین ببرید.

انواع خرید ماشین اصلاح جیمی 2600

1- تیغه پایین (تیغه ثابت)
2. چاقوی بالایی (چاقوی متحرک)
در بیشتر موارد، هر دو تیغه از فولاد ساخته شده اند، ریش تراش جیمی 2600 اما در برخی از مدل ها، تیغه بالایی از سرامیک ساخته شده است. مزیت تیغه سرامیکی نسبت به فولاد وزن سبک و ترمز نبودن آن و از معایب آن حساسیت و شکنندگی آن است.
3- چند شانه برای تراشیدن سر و صورت:
داشتن شانه های زیاد قدرت مانور و مدلینگ را در ریش ما افزایش خرید ماشین اصلاح جیمی 2600 می دهد. در یک کلام با چند شانه اضافی می توان استفاده از تیغ را چند برابر کرد.

4- صدای دستگاه:
شاید این موضوع چندان مهم به نظر نرسد. اما این ماشین اصلاح جیمی 2600 مهم زمانی است که شما دیر به حمام می‌روید و می‌خواهید هنگام خواب خانواده‌تان از ماشین اصلاح صورت استفاده کنید. تیغی با صدای پارگی قطعا آسایش اعضای خانواده را مختل می کند.
توجه: روغن کاری منظم دستگاه باعث کاهش صدای ریش تراش و افزایش عمر آن می شود.

بخوانید: راهنمای خرید بهترین سشوار موجود در بازار / 10 بهترین سشوار سال

5- شفت انتقال قدرت موتور به تیغه دستگاه اصلاح صورت:
این امر بر کیفیت و دوام تیغ تاثیر مستقیم دارد. تیغ های ترانسفر پلاستیکی خرید ماشین اصلاح جیمی 2600 کیفیت خوبی ندارند و باید چندین بار تعویض و تعمیر شوند. حالا فکر کنید که pa