رویکرد نوآورانه برای کاهش هزینه های زنجیره تامین خودرو

صنعت زنجیره تامین خودرو به دلیل تاریخچه مفاهیم نوآورانه بازیگران جهانی که با زنجیره تامین در سراسر جهان سازگار شده اند، بالغ و مقرون به صرفه در نظر گرفته شده است. با این حال، همیشه جا برای پیشرفت وجود دارد.

کلاژ-جدید-کپی

Holisol، یکی از ارائه دهندگان راه حل زنجیره تامین خودرو در کشور، با حمایت یک تیم موسس با بیش از 70 سال تجربه، رویکرد جدیدی را برای موثرتر و مقرون به صرفه تر کردن زنجیره تامین خودرو معرفی کرده است.

گام های سه جانبه برای موثرتر کردن زنجیره تامین

راه‌حل‌های این شرکت برای بخش‌های ورودی و خروجی زنجیره تامین خودکار از یک رویکرد سه جانبه پیروی می‌کند:

  1. افزایش توانایی بار: هدف آنها افزایش توانایی بارگذاری با اجازه دادن به محصولات بیشتر برای بارگیری در واحد حمل و نقل یکسان است و در نتیجه هزینه های حمل و نقل هر محصول را کاهش می دهد.
  2. کاهش خسارات حین حمل و نقل: تمرکز بر کاهش خسارات حین حمل و نقل است که می تواند به جلوگیری از زیان سود طولانی مدت کمک کند.
  3. رویکرد خط به خط: هدف Holisol ایجاد یکپارچگی و کارآمدی کل زنجیره تامین از طریق رویکرد خط به خط با استفاده از فناوری، کاهش احتمال خطا و نیروی کار مستقر برای مدیریت عملیات است.

مزایای راه حل های لجستیک Holisol

طراحی-1

اجرای این راه حل ها هزینه های لجستیک را 20 تا 30 درصد کاهش می دهد و همچنین به صرفه جویی در مایل کربن و کاهش ردپای کربن شرکت کمک می کند. با این حال، طراحی این راه حل ها نیازمند ذهنیت متفاوت، مهارت های مهندسی و سرمایه گذاری سنگین در ساخت مفاهیم و تکنیک های ایجاد و مدیریت آنها است.

با بیش از ده سال تجربه در این حوزه، ارائه دهنده راه حل زنجیره تامین، Holisol، در حال حاضر با 25+ OEM و بیش از 120 تامین کننده OEM کار می کند و مزیت رقابتی قابل توجهی را نسبت به همتایان خود در توسعه و استقرار این راه حل ها با سرعت بسیار بالاتر ارائه می کند. .

اختراعات Holisol و پذیرش راه حل

با گذشت زمان، 35 اختراع ثبت کرده است که 14 مورد قبلاً اعطا شده است، و راه‌حل‌ها یافتن نرخ پذیرش بالاتر برای محموله‌های خروجی است، که در آن هزینه‌های بالای حمل‌ونقل به ازای هر واحد می‌تواند به طور قابل‌توجهی کاهش یابد، و خسارات را می‌توان به سطوح تقریباً ناچیز کاهش داد. این امر ارزش بیشتری را برای مشتریان به ارمغان می آورد و به آنها کمک می کند تا سهم بیشتری از بازار را در بازارهای صادراتی به دست آورند.

طراحی-2

این شرکت در حال حاضر بر روی ساخت راه‌حل‌هایی برای بازارهای PV و EV متمرکز است، با برندهای D2C EV که قرار است از این راه‌حل‌ها بهره‌مند شوند، زیرا هزینه‌های توزیع فعلی را می‌توان تقریباً 60٪ با پذیرش آنها کاهش داد.

خط پایین

رویکرد نوآورانه Holisol در زنجیره تامین خودرو، صنعت را متحول کرده، هزینه ها را کاهش داده و به کاهش ردپای کربن کمک می کند. تجربه گسترده و مجموعه گسترده ثبت اختراع این شرکت گواهی بر تخصص و توانایی آن در ارائه راه حل های مناسب برای رفع نیازهای منحصر به فرد مشتریانش است.

درباره Holisol Logistics:

Holisol در سال 2009 توسط Manish Ahuja، Naveen Rawat و Rahul S Dogar با چشم انداز توانمندسازی مشتریان برای دستیابی به اهداف تجاری خود از طریق راه حل های مدیریت زنجیره تامین پایان به انتها تاسیس شد. امروزه، این شرکت یک رهبر بازار است و پلتفرم‌های لجستیک زنجیره تامین سرتاسری با فناوری را برای مشتریانی از مد، سبک زندگی، زیبایی، مراقبت شخصی، تجارت الکترونیک، FMCG و خودرو فراهم می‌کند. راه حل های Holisol شامل تکمیل همه کانال برای خرده فروشی B2B و B2C است. همچنین یک ارائه دهنده راه حل های زنجیره تامین خودرو است که به بخش خودرو، کشاورزی و صنعت مهندسی سنگین کمک می کند تا زنجیره تامین خود را بهینه کنند. زنجیره تامین و راه‌حل‌های فن‌آوری مبتنی بر AI-ML باعث صرفه‌جویی در هزینه و کارایی از طریق زنجیره‌های تامین سرتاسر مشتری می‌شود.

طراحی-3

«ارزش پیشنهادی ما این است که مانند بازوی دراز یک مشتری عمل کنیم. ما در درک زنجیره تامین مشتریان سرمایه گذاری می کنیم، نیازهای تکمیل نشده، شکاف ها و زمینه های بهبود را شناسایی می کنیم و سپس یک راه حل جامع خط به خط برای کمک به مشتری در دستیابی به اهداف تجاری بزرگتر خود پیشنهاد می کنیم.” & جهت هولیزول. برای اطلاعات بیشتر به https://holisollogistics.com/ مراجعه کنید

سلب مسئولیت: محتوای تولید شده توسط Holisol

ETRise روز MSME 2022 مگا همایش با رهبران صنعت. الان ببین.