رعنا کاپور | پرونده بانکی: دختر رانا کاپور ، روشن ، وثیقه می گیرد

دادگاه بدوی روز پنجشنبه پس از حضور وی در پاسخ به احضاریه صادره به دادگاه ، بانوی بانو ، راننی کپور ، روشن کاپور ، متهم در پرونده کلاهبرداری بله بانک مرتبط با DHFL ، وثیقه داد.

روشنی کاپور ماه گذشته در رابطه با این پرونده توسط دادگاه احضار شد.

او یکی از هشت متهمی است که در برگه پرونده ثبت شده در پرونده توسط CBI ذکر شده است.

دادستان وی ، سوباش جدادو ، گفت که دادگاه دادرسی برای روشینی کاپور وثیقه صادر کرد.

در ژوئن سال جاری ، CBI برگه اتهام علیه رعنا کاپور و دیگران را تحت مقررات قانون پیشگیری از فساد (PC) و قانون مجازات هند تشکیل داد.

با این حال ، دادگاه ویژه CBI اتهامات فساد اداری را رد کرد زیرا دادستانی مجازات لازم را برای پیگرد قانونی طبق قانون رایانه شخصی به دست نیاورد.

بنابراین پرونده برای محاکمه به دادسرای عالی منتقل شد.

دادگاه دادسرا ماه گذشته برگه اتهامات ارائه شده توسط CBI را پذیرفت و احضاریه ای را برای همه متهماني كه در این پرونده دستگیر نشده اند ، از جمله روشنی كاپور و چهار شركت دیگر DHFL ، Belief Realtors Pvt Ltd ، RKW Project PVT Ltd ، DoIT Urban Ventures صادر كرد. (هند) Pvt Ltd.

در پاسخ به احضاريه ، روشنی کاپور در دادگاه بدوی حاضر شد و خواستار وثیقه شد.

طبق آژانس مرکزی ، در ازای سرمایه گذاری در بدهی های Dewan Housing Finance Corporation Ltd (DHFL) توسط بله بانک ، ادعا می شود شرکت هایی که توسط رانا کاپور و اعضای خانواده اش کنترل می شوند از مزایای بی مورد برخوردار می شوند.

CBI ادعا کرده است که این کلاهبرداری از آوریل تا ژوئن 2018 آغاز شده است ، زمانی که بانک بله 3700 کرور روپیه در بدهی های کوتاه مدت DHFL مورد کلاهبرداری سرمایه گذاری کرد.

در عوض ، ادعا می شود كه مروجین DHFL (Kapil Wadhawan و Dheeraj Wadhawan) “600 كراور روپیه” را به عنوان وام به DoIT Urban Ventures (هند) Pvt Ltd ، شرکتی که توسط همسر و دختران کاپور کنترل می شود ، پرداخت کردند.