ردیاب آهنربایی خودرو

برای خرید هر نوع ردیاب از جمله انواع ردیاب خودرو آهنربایی نکته مهم دریافت نمونه های اصل این تجهیزات می باشد. همچنین می توان از نمونه های مختلف ردیاب خودرو آهنربایی به عنوان جی پی اس برای انواع موتور سیکلت استفاده کرد. یکی دیگر از دلایل پرطرفدار بودن این محصول این است که در صورت نیاز می توانید ردیاب را از یک خودرو جدا کرده و به خودروی دیگری نصب کنید و فرایند ردیابی را با دقت بالایی انجام دهید. ردیابی آنلاین یعنی هرلحظه که به موقعیت ماشینت نیاز داری میتونی از طریق نرم افزار گوشی یا پنل تحت وب (مخصوص به دستگاه) “با اتصال به اینترنت” موقعیت مکانی همون لحظه خودروتون رو ردیابی کنید.

اگر شما یک مؤسسهی اجاره ماشین، دوچرخه، اسکوتر یا موتورهای برقی داشته باشید؛ استفاده از ردیاب برای شما انتخاب مناسب و مقرون به صرفهای است چرا که اکثر اوقات وسایل نقلیهی شما داخل پارکینگ هستند و فقط مواقعی که بیرون برده میشوند نیاز به ردیابی آنها دارید. این ردیاب دارای باتری ظرفیت بالا ۱۰ هزار میلی آمپر است که می تواند با یک باز شارژ شدن از یک ماه تا یک سال موقعیت دهی نماید. ردیاب آهنربایی IR1500 به دلیل طراحی خاص و باکیفیتی که دارد بیشتر بهعنوان یک ردیاب پلیسی نظامی شناخته میشود، اما برای تمام خودروهای سواری و سنگین قابلیت استفاده دارد.

جی پی اس آهنربایی ( مگنتی ) به جرات میشه گفت یکی از بهترین و پر استفاده ترین ردیاب ها در دنیاست. برای خودروهایی که فاقد پارکینگ هستند ردیاب آهنربایی بهترین سیستم نظارتی می باشد. این ردیاب دارای باتری ۱۰۰۰۰ میلی آمپر بوده و این قابلیت رو به شما میدهد که تا یکماه بصورت آنلاین (با روزی دوساعت ردیابی) از آن به بهترین نحو برای کنترل کامل وسایل نقلیه و یا ناوگان فردی استفاده نمود. از این رو برای تهیه نمونه های با کیفیت ردیاب خودرو آهنربایی باید از طریق نمایندگی های عرضه مستقیم این کوچکترین ردیاب آهنربایی تجهیزات اقدام نمود.

از طرف دیگر برخی از نمونه های ردیاب خودرو آهنربایی فاقد کیفیت و کارایی لازم بوده و در عین حال شناخت آن از نمونه های اصل کاری دشوار می باشد. از این رو قبل از خرید جدید ترین نمونه های ردیاب خودرو آهنربایی باید از طریق منابع معتبر نسبت به قیمت این تجهیزات پرکاربرد اقدام ردیاب موتورسیکلت آهنربایی نمود. همچنین می توان این دستگاه استاندارد را بر روی انواع وسایل نقلیه سنگین مانند کامیون های ترانزیت بار نصب نمود.