دور از دسترس اطفال نگهداری شود

برخی از افراد تصور میکنند که هر چه بیشتر از این محصول استفاده کنند میتوانند نتیجه بهتری بگیرند اما سخت در اشتباه هستند. ۲. بتا هیدروکسی اسید که از نظر قابلیت محلول در چربی، دارای کیفیت بهتری از آلفا هیدروکسی اسید است و در نتیجه عملکرد بهتری در لایهبرداری پوست چرب یا پوست مستعد به آکنه ارائه میکند. این محصول به پوسته ریزی طبیعی پوست کمک کرده و موجب از بین رفتن تدریجی جوشهای سر سیاه، باز شدن منافذ پوست و پاکسازی سلولهای مرده میشود. با توجه به AHA به کار رفته در این محصول، لایه برداری بدون هیچگونه تحریکات پوستی انجام میشود که همین امر موجب روشنتر شدن رنگ پوست، از بین رفتن جای لک و جای جوش و نوسازی پوست میشود.

این کرم یکی از پرطرفدارترین کرمهای ایرانی است. اما این بدان معنا نیست که فرمول تحریک کننده است. البته هر محصول هم دستور مختص به خود را دارد که باید آن را هم رعایت کنید. این کرم لایه بردار فاقد هر گونه عصاره و روغن است و پوست صورت را مرطوب میکند.

اگر میخواهید لایه برداری پوست بهخوبی صورت بگیرد، این ترکیب را ۲ بار در هفته استفاده کنید. اگر پوست شما به علت خشکی پوسته پوسته میشود با استفاده روزانه از این کرم میتوانید این مشکل را برطرف کنید. این کرم با نفوذ پذیری بالایی که دارد به لایههای سطحی پوست نفوذ کرده و اتصالات سلولی را سست میکند و در نهایت موجب جدا شدن سلولهای کهنه و مرده از روی پوست میشود که همین امر موجب بازسازی پوست و افزای الاستین و کلاژن پوست میشود و در نهایت چین و چروکهای پوست کمتر میشوند. این محصول حاوی اسیدهای میوه است و همین امر موجب لایه برداری ملایم پوست و روشن شدن آن میشود.

از ویژگیهای دیگر این محصول میتوان به شادابی پوست، جوان سازی پوست، محو و بیرنگ شدن تدریجی لکهای پوستی و جای جوش اشاره کرد. از ویژگیهای این محصول میتوان به خاصیت پاکسازی قوی، از بین بردن تیرگی و لکهای صورت، پاک کنندگی بالا و درخشان کننده آن اشاره کرد. میزان لایهبرداریشان به نوع AHAای که از آن استفاده میکنند، بستگی دارد.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از کرم لایه بردار یانسن دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.