جریمه 5 میلیارد تومانی RBI برای خدمات مالی مالی نیسان رنو هند

بمبئی: بانک رزرو هند به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بانک مرکزی ، جریمه ای معادل 5 روپیه برای نیسان رنو خدمات مالی هند خصوصی با محدودیت در چنای اعمال کرده است.

در بیانیه روز چهارشنبه ، RBI گفت این مجازات به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های مندرج در شرکت مالی غیر بانکی – دستورالعمل های شرکت غیر سپرده گذاری مهم و شرکت سپرده گذاری (بانک ذخیره) ، 2016 در کد اقدامات عادلانه اعمال شده است. برای NBFC های قابل اجرا.

بازرسی قانونی خدمات مالی نیسان رنو هند با اشاره به وضعیت مالی آن در تاریخ 31 مارس 2019 ، از دیگر موارد عدم انطباق با دستورالعمل های RBI را نشان داد.

بانک اوج گفت که اطلاعیه ای به این شرکت صادر شده است و به آن توصیه می شود که علت عدم مجازات در عدم رعایت دستورالعمل های صادر شده توسط آن را تعیین کند.

در این گزارش آمده است: “RBI پس از در نظر گرفتن پاسخ شركت به اطلاعيه و بررسي اسناد اضافي ارائه شده توسط شركت ، به اين نتيجه رسيد كه اتهام فوق الذكر در مورد عدم رعايت دستورالعمل هاي RBI اثبات شده و مجازات مالي مجازاتي است.”

طبق گفته بانک مرکزی ، این اقدام به دلیل نقص در رعایت مقررات انجام شده است و قصد ندارد اعتبار هر معامله یا توافق نامه منعقد شده توسط این شرکت با مشتریان خود را اعلام کند.