تولید صنعتی ، خرده فروشی ، خودرو دارای بالاترین پتانسیل پذیرش 5G است: گزارش

دهلی نو: بر اساس یک گزارش ، تولیدات صنعتی ، خرده فروشی و خودروسازی سه منطقه برتر انتظار می رود که بالاترین پتانسیل را از نظر استفاده از فناوری 5G و تعداد موارد استفاده داشته باشند.

در این گزارش – که توسط KPMG در هند در ارتباط با کنگره موبایل هند (IMC) و نهاد صنعت COAI (انجمن اپراتورهای تلفن همراه هند) راه اندازی شده است – گفته شده است که نیاز به داده های پرسرعت که توسط همه گیر ایجاد می شود ، تلاش های 5G را در هند به وجود می آورد.

با این وجود ، اشاره کرد که اگرچه بازیکنان مخابرات برای تقویت توانایی ارائه فناوری 5G با ارائه دهندگان زیرساخت شبکه معاملات استراتژیک انجام می دهند ، اما قیمت بالای طیف ، نیازهای قابل توجه سرمایه گذاری در زیرساخت ها و نگرانی های مربوط به سیاست های نظارتی “مانع راه اندازی تجاری آن می شود”.

“با وجود تأخیر در راه اندازی 5G با توجه به وضعیت فعلی COVID-19 ، دوره طولانی مدت کسب درآمد 4G و بازار حساس به قیمت بیش از حد ، این کشور به طور بالقوه می تواند از تصویب تأخیری از طریق در دسترس بودن استفاده تجاری بالغ بهره مند شود. موارد ، نمونه های اولیه متعدد و یک محیط مشترک برای اطمینان از استقرار سودآور و پایدار 5G در مقیاس بزرگ “.

این گزارش با عنوان “TMT صنعت مدیر عامل چشم انداز: هوشمند. امن است. پایدار »در کنگره موبایل هند 2020 ادامه دارد.

این گزارش بر اساس نظرسنجی از 300 مدیرعامل TMT (فناوری ، رسانه و مخابرات) از هند است – طبق نتایج منتشر شده ، ترکیبی از مدیران 500 شرکت ثروتمند و استارتاپ است.

این دیدگاه مدیران عامل در مورد چالش ها و فرصت های ایجاد شده توسط شتاب دیجیتال و همچنین چگونگی توانمندسازی صنعت TMT به دیجیتال کسب و کارها برای اطمینان از بقای آینده و کسب برتری رقابتی در مقیاس جهانی را به تصویر می کشد.

“افزایش تقاضا از سوی کاربران نهایی و مشاغل در طی همه گیری ، چشم انداز مثبت مدیران عامل TMT در مورد رشد بخش را تقویت کرده است. شرکت ها از رشد اقتصادی دیجیتال هند بهره می برند و شاهد افزایش درآمد و همچنین سرمایه گذاری های خصوصی هستند. ، “در این گزارش آمده است.

این نشان داد که 61 درصد از مدیران عامل پیش بینی درآمد بیش از 10 درصد را طی سه سال آینده گزارش کرده اند.

در این گزارش آمده است: “با این حال ، برای حفظ این شتاب و هدایت آن به سمت جلو ، دولت و سازمان های TMT باید راه های جدیدتر و عمیق تری برای همکاری پیدا کنند.