تعریف پهنای باند باید بررسی شود ، باید به سرعت 2 مگابیت بر ثانیه ارتقا یابد: BIF به Trai

دهلی نو: اتاق فکر صنعت BIF اعلام کرده است که تجدید نظر در تعریف پهنای باند و سرعت در هند مدت زیادی است که باید مورد بررسی قرار گیرد و از 512 کیلوبیت بر ثانیه که 2 “بی نظیر” است ، بررسی و به 2 مگابیت در ثانیه ارتقا یابد. مجمع باند پهن هند (BIF) گفته است که فناوری ارتباطات طی سالهای گذشته کاملاً متحول شده و بازارهای کاملاً جدیدی برای خدمات داده در سراسر کشور پدید آمده است. در این بخش آمده است: بسیاری از برنامه های کاربردی مدرن و موارد استفاده در حال حاضر به سرعت بالاتر از آنچه در تعریف فعلی تجویز شده است ، نیاز دارند.

BIF در گزارش خود به سازمان تنظیم مقررات مخابراتی گفت: “این نظر ما است که از آنجا که تعریف فعلی پهنای باند نه توسعه فناوری و نه اشتهای مصرف کنندگان هندی برای خدمات باند پهن با سرعت بالا را جلب می کند ، باید مورد بازنگری و تعریف مجدد قرار گیرد.” هند (تری).

موارد ارسالی بخشی از پاسخ BIF به مقاله مشاوره تنظیم کننده در مورد “نقشه راه برای ارتقا promote اتصال باند پهن و افزایش سرعت باند پهن” است.

Trai مقاله بحث را ارائه داده است تا نظرات ذینفعان را در مورد موضوعات مختلف جستجو کند ، از جمله اینکه آیا تعریف موجود از پهنای باند به همراه سرعت بارگیری آستانه و بارگذاری باید بررسی شود. امکان تعریف دسته های مختلف پهنای باند بسته به سرعت. از جمله برنامه های اندازه گیری سرعت در کشور.

هنگامی که با وی تماس گرفته شد ، رئیس تلویزیون BIF راماچاندران گفت که تعریف فعلی پهنای باند در هند با سرعت 512 کیلوبیت بر ثانیه بسیار ناچیز است و ارتقا to به 2 مگابیت در ثانیه برای همان مدت زمان طولانی است ، حتی طبق دستورالعمل های سیاست ملی ، جدا از معیارهای جهانی.

طبق BIF ، سرعت باند پهن در هند ، حتی پس از معرفی 4G ، کمتر از نیمی از اقدامات خوب جهانی است.

BIF در پاسخ کتبی خود به رگولاتور پیشنهاد کرد که یک شبکه باید از الزامات ارائه 2 مگابیت بر ثانیه سرعت بارگیری و بارگذاری پیروی کند تا یک اتصال باند پهن در نظر گرفته شود ، صرف نظر از رسانه یا فناوری مورد استفاده برای ارائه خدمات.

به گفته این گروه ، دسته های مختلف باند پهن مانند “پایه ، سریع و فوق العاده سریع” به تعیین آستانه های اختیاری کمک می کنند که می توانند موارد استفاده متمایزی را ارائه دهند.

BIF افزود ، بررسی ها همچنین باید به صورت دوره ای انجام شود تا همگام با توسعه خدمات دسترسی و انتظارات مشتری باشد.

BIF گفته است: “ما همچنین ایجاد سطوح اضافی را نشان می دهیم كه نشان دهنده افزایش سطح كیفیت و افزایش شفافیت در ارائه خدمات است ، اما ارائه دهندگان خدمات كاملاً اختیاری برای تضمین آنهاست.”

قابلیت اتصال ، سریعتر از استاندارد 2 مگابیت در ثانیه ، اکنون “نیاز اصلی” در بازار برای دسترسی به اینترنت است.

همچنین توصیه شد که Trai برای خدمات باند پهن با کیفیت بالاتر ، راهنمایی های اضافی ارائه دهد ، زیرا بدنه صنعت برای تعریف “باند پهن سریع” و 30 مگابیت بر ثانیه برای “باند پهن سریع” ، حداقل سرعت downlink و uplink 15 Mbps را مطرح کرد.

با این حال ، در همان نفس اضافه شد که اینها فقط می توانند رهنمودهایی برای کمک به مشتری برای مقایسه یکنواخت و معتبر بین پیشنهادات باشند.