تامین مالی VI: مشکلات مالی Vodafone Idea ممکن است منجر به دو قطبی در بازار شود و به مصرف کنندگان آسیب برساند: داده های جهانی

ناتوانی Vodafone Idea (Vi) در جمع آوری سرمایه نه تنها شرکت را در موقعیتی نامطمئن قرار داده است، بلکه می تواند منجر به ایجاد دو قطبی در بازار مخابرات هند شود و فقدان رقابت در نتیجه بر مصرف کنندگان تأثیر منفی خواهد گذاشت، شرکت داده و تجزیه و تحلیل Global Data. چهارشنبه گفت.

وی افزود که ادامه مشکلات مالی و عدم راه اندازی خدمات 5G نیز بر درک برند این شرکت در میان مصرف کنندگان تأثیر گذاشته است.

وی هنوز سرمایه‌گذاری‌های تازه‌ای را تضمین نکرده است، که آن را در مقایسه با رقبای خود در مضیقه قرار داده است. به گفته چاران پادالا، تحلیلگر اصلی هوش موضوعی، گلوبال دیتا، درک برند و وفاداری مشتری شرکت تحت تأثیر قرار گرفته است زیرا مشتریان در هند به هنگام انتخاب اپراتور مخابراتی، قابلیت اطمینان و کارایی را در اولویت قرار می دهند.

وی افزود که فقدان سرمایه گذاری باعث می شود که اپراتور مخابراتی مضطرب بیشتر از همتایان خود عقب بماند زیرا برای یافتن بودجه برای سرمایه گذاری در تجهیزات و زیرساخت های 5G و متعاقباً راه اندازی شده است.

او همچنین گفت که این شرکت می تواند به دنبال فروش دارایی های خاص برای جمع آوری سرمایه باشد. پادالا گفت: «Vi می‌تواند از برخی از دارایی‌های غیر اصلی خود مانند برج‌ها و مراکز داده برای جمع‌آوری بودجه اضافی برای استقرار 5G خود درآمدزایی کند.»

در حالی که دولت سود تعدیل شده را در ابتدای سال به درآمد ناخالص تعدیل شده تبدیل کرد، شرکت مخابراتی نتوانسته است سرمایه جدیدی را از سوی سرمایه گذاران خارجی و مروجین تضمین کند. پادالا گفت که این بدان معناست که دولت ممکن است مجبور شود برای اطمینان از وجود رقابت سالم در بازار مخابرات مداخله کند.

او افزود: «برای درک مزایای گسترده‌تری که بخش مخابرات برای سایر بخش‌ها فراهم می‌کند، بقای Vodafone Idea برای جلوگیری از دوقطبی در بازار 5G هند ضروری است.»

اگر و زمانی که شرکت مخابراتی موفق به تامین بودجه شود، می تواند از پیشنهادات همراه استفاده کند که می تواند از نظر عوامل غیر قیمتی تمایز ایجاد کند، گلوبال دیتا ارائه شده است.