بیمه عمومی SBI با بیمه Mahindra ارتباط برقرار می کند تا عمیقاً به سطح 2 ، 3 شهر نفوذ کند

بیمه عمومی SBI با همکاری Mahindra Insurance Brokers Ltd (MIBL) برای افزایش نفوذ خود در شهرهای ردیف دوم و سوم همکاری کرده است. بیمه عمومی SBI روز چهارشنبه گفت ، این انجمن این شرکت را قادر می سازد تا تعداد قابل توجهی از مردم را در شهرهای ردیف دوم و سوم تحت پوشش بیمه درمانی قرار دهد.

تحت این “برنامه ساجدهری” ، بیمه گفت امیدوار است که بتواند در تحقق چشم انداز خود به عنوان معتمدترین بیمه گر عام نقطه عطف مهمی قرار گیرد. بر اساس این گزارش ، SBI General همچنین برای بیمه اتومبیل های جدید ، وسایل نقلیه تجاری ، تراکتورها و اتومبیل های دست دوم با MIBL در ارتباط است. در فضای دیجیتال نیز ، SBI General با PAYBIMA ، یک بستر دیجیتال توسط MIBL برای ارائه راه حل های بیمه مقرون به صرفه ، همکاری کرده است.

SBI General Insurance MD و مدیر عامل شرکت PC Kandpal گفت: “این بیماری همه گیر باعث شده است که بخش عمده ای از مردم ما که بیمه درمانی ندارند برای تأمین هزینه های پزشکی خود ، فاقد بیمه درمانی هستند. مهمترین نیاز در حال حاضر برای ما اطمینان از این است که” وسط گمشده “زده شده و بیمه می شود.” وی گفت: این بستن یک عامل مهم در استراتژی شرکت برای تأمین نیازهای بیمه ای مشتریان در شهرهای ردیف دوم و سوم است.

Jaideep Devare ، مدیر عامل Mahindra Insurance Brokers Ltd گفت: برنامه Sajhedaari یک ابتکار عمل اجتماعی است که برای شناسایی ، آموزش و تأیید افراد فروش برای توزیع بیمه طراحی شده است ، در حالی که نفوذ بیمه عمیق تر در کشور امکان پذیر است. وی افزود: “ما اطمینان داریم که با تلاش جمعی خود ، افراد دارای دانش در مورد سیاست های بهداشتی را به ویژه در مناطق روستایی کم خدمت و کم نفوذ کشورمان توانمند خواهیم کرد.”

حق بیمه ناخالص SBI General طی سالهای 2019-2010 با رقم 45 درصد نسبت به سال گذشته 6،840 کرور روپیه بود.