به همکاری با شرکتهای مخابراتی ادامه دهید تا مزایای اینترنت را برای همه فراهم کنید: میوکی سوزوکی سیسکو

NEW DELHI: پتانسیل نسل پنجم یا 5G فناوری هند بالاتر از پیشرفته ترین کشورهای جهان است و Cisco Systems مستقر در ایالات متحده به همکاری با شرکت های مخابراتی ادامه می دهد تا خدمات داده مقرون به صرفه را برای همه فراهم کند.

مایوکی سوزوکی ، رئیس سیسکو آسیا ، به ETTelecom گفت: “ارزش 5G در هند ، از بسیاری جهات ، بالاتر از کشورهای پیشرفته است ، زیرا هند را قادر می سازد مستقیماً به زیرساخت های هوشمند بپردازد ، و این با هزینه کمتری اما با تحویل سریعتر انجام می شود.”

سوزوکی معتقد است به منظور استفاده از قدرت 5G و مقیاس ، مشارکت ها نقشی اساسی دارند.

مدیر اجرایی گفت: “ما به همکاری در زمینه همکاری با ارائه دهندگان خدمات در هند ادامه خواهیم داد تا به مزایای اینترنت برای همه کمک کنیم.”

با جاه طلبی برای ارائه “مقرون به صرفه ترین” سرویس های داده و سرعت بخشیدن به شاخص باند پهن هند ، شرکت چند ملیتی ایالات متحده به شدت با بزرگترین اپراتورهای مخابراتی هند – Reliance Jio و Bharti Airtel در ایجاد شبکه های نسل جدید همکاری می کند.

میلیاردر موکش آمبانی متعلق به Reliance Jio ، با مشارکت سیسکو ، در حال ساخت اولین شبکه از نوع 5G آماده ، تغییر فضای خدمات دیجیتال و ایجاد اکوسیستم شبکه ، دستگاه ها ، برنامه ها و محتوا با هزینه مقرون به صرفه است .

سوزوکی گفت كه این شركت چند ملیتی با خودكارگیری اولین و بزرگترین شبكه مبادلات مبادله با ارز IP در جهان ، از سایت سلول تا مراكز داده ، با ارائه مقرون به صرفه ترین خدمات هندی ها.

رشته شبکه های مخابراتی همچنین برای راه اندازی بزرگترین شبکه 5G آماده ، 200G IP و یکپارچه نوری در هند که به منظور افزایش در دسترس بودن شبکه ، ظرفیت و مقیاس طراحی شده است ، با بهارتی ایرتل با رانندگی Sunil Mittal همکاری می کند.

هر دو رقیب – جیو و ایتل – به دنبال حراج امواج هوایی در باند طیف 3300 مگاهرتز – 3600 مگاهرتز که اگرچه به گفته آنها قیمت آنها غیرمعقول بود ، و در حال جستجوی فرکانس های بیشتر برای داده با تأخیر کم ، در تلاش برای آماده سازی شبکه برای راه اندازی تجاری خدمات 5G هستند. شبکه های.

چاک رابینز که از سال 2015 ریاست این شرکت را بر عهده دارد ، مرتباً به هند سفر می کند و قبلاً گفته بود که سرعت و مقیاس دیجیتالی شدن در کشور بی نظیر است و همچنان تلاش های دیجیتالی کشور را در دو حوزه خصوصی و عمومی ادامه می دهد.

به گفته سوزوکی ، سیسکو به هند امکان می دهد تا دیجیتالی سازی را تسریع کند ، زیرا این شرکت همچنان به تجارت در نقشه راه دیجیتال خود ادامه می دهد و در حال حاضر 5 میلیارد دلار صندوق برای ارائه دهندگان خدمات مخابراتی در نظر گرفته است تا استقرار 5G را در سراسر جهان سرعت بخشد ، زیرا تلفن های هندی بخش عمده ای از صندوق را در منطقه به دست می آورند. .

با آغاز کار 5G ، نخست وزیر نارندرا مودی ، رئیس دولت هند ، قصد دارد فعالیت اقتصادی خود را افزایش دهد و طبق یافته ها ، تولید ناخالص داخلی (GDP) این کشور احتمالاً تا 0.5 درصد افزایش یابد.

دفتر مرکزی شرکت سن خوزه معتقد است که 5G تا سال 2025 همچنان به عنوان یک لنگر رشد اصلی برای تجارت در هند ادامه خواهد داد و این کشور می تواند به یکی از بهترین مناطق جغرافیایی برای کسب درآمد در سراسر جهان تبدیل شود.

وی گفت: “ما معتقدیم که در اقتصاد نوظهور یا بدون لمس ، نوسازی زیرساخت ها ، تحول در محل کار ، مشاغل کوچک و 5G عامل اصلی رشد سیسکو در هند طی سه تا پنج سال آینده خواهد بود.”

مدیر ارشد اجرایی افزود: “ما فرصت های خوبی را در هند می بینیم که در شرف تبدیل شدن به یکی از برترین بازارهای سیسکو در سطح جهانی است.”

هند طی پنج سال گذشته رشد چشمگیری را برای شرکت های چند ملیتی به ارمغان آورده است و رشد آن در بازار سریعتر ادامه دارد و هدف دیگر آن بهره برداری از عمودی سازمانی مانند تولید ، خرده فروشی و مشاغل کوچک است.