بله بانک قصد دارد 10000 کرور خرده فروشی ، وام MSME در سه ماه دسامبر پرداخت کند

بله بانک قصد دارد در دو سال آینده هم دارایی های خود و هم بدهی ها را در بخش خرده فروشی و SME (بنگاه های کوچک و متوسط) دو برابر کند تا تلاش کند پس از بازسازی مجدد دستور RBI در حساب خود حساب خود را کاهش دهد و هزینه ها را کاهش دهد. مارس.

راجان پنتال ، رئیس خرده فروشی در این بانک گفت كه این بانك انتظار دارد كه وام های خرده فروشی و SME تا مارس 2023 60٪ از كتاب وام های خود را به ثبت برساند ، در حالی كه 45٪ در حال حاضر سپرده های خرده فروشی از 47٪ در حال حاضر به 60٪ از كل سپرده ها افزایش می یابد. این بانک همچنین برای کاهش هزینه های خود نرخ سپرده خود را تا 100 واحد پایه کاهش داده است. یک نقطه مبنا 01/0 درصد است.

پنتال گفت: “ما می خواهیم جایگاه یکی از بالاترین نرخ سپرده ها را به بانک ها خالی کنیم و با دیگران در این بخش قرار بگیریم. ما هم اکنون CASA و همچنین نرخ سپرده ثابت را کاهش داده ایم.” سپرده های موجود در حساب پس انداز بانک اکنون حداقل 4٪ نتیجه می دهند اما هنوز هم بیشتر از 2.75٪ ارائه شده توسط وام دهندگان بزرگ مانند بانک دولتی هند (SBI) است.

از آنجا که دولت در مارس از وثیقه پشتیبانی شد ، به رهبری SBI ، Yes Bank تمرکز خود را تغییر داده تا کتاب خود را با استفاده از وام ها و سپرده های خرده فروشی و افزودن حساب های جدید و افزایش توزیع وام ، گرانولار بیشتر کند.

“ما در حال حاضر هر ماه 70،000 حساب جاری و پس انداز جدید اضافه می کنیم که حتی بیشتر از قبل از بحران است. ما انتظار داریم که در پایان مالیات ماهانه 100،000 حساب اضافه کنیم. به همین ترتیب ، پرداخت خرده فروشی و SME سه ماهه به سه ماهه افزایش می یابد و ما هدف پرداخت 10000 کرور در سه ماهه فعلی است. ”

این بانک امیدوار است که وام های جدیدی را از مصرف کننده ای که با وام اتومبیل ، شخصی و مسکن روبرو است ، در مقابل تأمین مالی وسایل نقلیه و تجهیزات تجاری که نیمی از وام های خرده فروشی آن را تشکیل می دهند ، اضافه کند.

به همین ترتیب ، پس از دستگیری اسلاید در سپرده های مالی گذشته ، بله بانک امیدوار است که کل سپرده ها را از 1.37 لور کرور در سپتامبر به 2 لور کرور افزایش دهد.

پنتال گفت: “ما حساب ها را از طریق مراجعه ، رویدادها و روابط موجود به صورت ارگانیك اضافه می كنیم. همچنین ما توانسته ایم برخی از مشتریان با مانده مانده را كه از حساب پس از بحران استفاده نكرده اند ، بازگردانیم.”

وی گفت: افزوده شدن در حساب های جاری و پس انداز می تواند به بانک کمک کند تا نسبت CASA خود را به حدود 30 درصد سپرده ها از 24 درصد در حال حاضر بهبود بخشد ، و این امکان را برای بانک فراهم می کند تا هزینه های خود را کاهش دهد.

روز سه شنبه ، بانک محصول جدیدی را هدف قرار داد تا سپرده و تجارت را از بخش متمول ثروتمندان به نام Yes Premia دریافت کند.

انتظار می رود با استفاده از پیشنهادات ویژه مانند مزایای سلامتی برای افراد مسن ، از افرادی که سپرده های CASA بالغ بر 2 لک یا بیشتر دارند استفاده کند. این بانک امیدوار است سپرده های کم هزینه خود را با استفاده از این بخش جدید تامین کند و اطمینان حاصل کند که می تواند محصولات خود را به این بخش بفروشد.