برنامه های جدید airtel: برنامه های جدید ، IPL برای رشد تجارت های غیر تلفنی Airtel: تحلیلگران

کلکته: تجارت باند پهن خانگی Bharti Airtel – که بالاترین رشد را در 22 ماهه گذشته در دوره ژوئیه-سپتامبر به ثبت رسانده است – احتمالاً در ماه های آینده با تقاضای فیبر جدید خود به کشش قوی ادامه خواهد داد ( به گفته تحلیلگران ، FTTH) با ادامه کار تعداد زیادی از هند وارز از خانه ، پس از Covid ، برنامه ها احتمالاً افزایش می یابد.

آنها گفتند که تجارت تلویزیون دیجیتال تلفن سیل تحت هدایت Sunil Mittal نیز شاهد اضافه شدن مشترکان قوی خواهد بود که ناشی از ترکیبی از مسابقات کریکت لیگ برتر هند (IPL) و تقاضای فصل جشن است.

Brokerage JM Financial اضافه كرد كه خالص اضافه كردن مشتريان باند پهن خانگي Airtel به 129 كيلوگرم در طي ماه هاي جولاي تا سپتامبر در 22 ماهه اخير بيشترين است ، و افزود: “حركت در اين تجارت با توجه به برنامه هاي FTTH جديد و افزايش تقاضا ، پس از Covid ادامه خواهد داشت”.

BNP Paribas با پشتیبانی از این دیدگاه ، گفت: مشترک پهنای باند ثابت تلفن همراه “اضافه شده به بالاترین سطح چند ساله کار در خانه (WFH)”. این گزارش اضافه کرد: حاشیه پهنای باند خانگی و شرکت Airtel نسبت به سال گذشته به شدت بهبود یافته و تجارت تلویزیون دیجیتال آن نیز گزارش کرده است که کاربر قوی اضافه می کند و آماده است تا با IPL و فصل جشن پیش رو بیشتر حرکت کند.

روز چهارشنبه ، در تماس تمرینی ، مدیر اجرایی بهارتی ایرتل ، گوپال ویتال ، در مورد گسترش سریع پوشش باند پهن خانگی ، پس از قفل های بسته Covid ، بسیار نگران بود. وی گفت ، این شرکت در سه ماهه دوم مالی 1 میلیون پاس خانگی در بازارهای موجود اضافه کرده است ، به خصوص که افرادی که از خانه کار می کنند بسیار متکی به پهنای باند پرسرعت همراه با افزایش آموزش و خدمات آنلاین در اینترنت هستند.

وی گفت ، دلیل اصلی مشتری 549k قوی Airtel در فضای تلویزیون دیجیتال در سه ماه سپتامبر ، هم افزایی توزیع است که تلفن همراه با استفاده از سیستم فروش تحرک بزرگتر توانست آن را بدست آورد. تلویزیون دیجیتال تلفن و پایگاه های کاربری باند پهن خانگی در سه ماهه دوم مالی به ترتیب به 17.4 میلیون و 2.6 میلیون نفر رسیده است.

کارگزار CLSA گفت که مشاغل غیر موبایل بهارتی شاهد افزایش چشمگیری بوده و درآمد حاصل از خدمات باند پهن خانگی ، تلویزیون دیجیتال و مشاغل Airtel در هر سه ماه 1-2٪ افزایش یافته است. به طور کلی درآمد مشاغل غیر موبایل در سه ماهه گذشته با 2٪ رشد به 4،920 کرور روپیه رسیده است.

تحلیلگران گفتند كه درآمد مشاغل شركت Airtel كه در سه ماهه سپتامبر 2.3٪ افزایش داشته است ، با راه اندازی محصولات جدید مانند Airtel Blue Jeans ، Airtel Cloud و سایر مشتریان برای B2B كمك كرده است. آنها انتظار دارند حرکت درآمد در این تجارت با کمک مشارکت جدید و افزایش تقاضا برای دیجیتالی شدن ادامه یابد.