برنامه ریزی برای یک شیوع پست جدید در خانه

این_خانه_به_یک_کمی_ این_ه_یک_به_بزرگترین_برنامه ریزی_برای_یک_خانه_جدید_در طول COVID-1

این خانه بسیار کوچک است ، این یکی خیلی بزرگ برنامه ریزی برای یک خانه جدید در طول COVID-1

سلب مسئولیت

سلب مسئولیت

بیماری همه گیر مردم را در معرض مشکلات شدید بهداشتی و مالی قرار داده است. اما برخی از مسائل ثانویه وجود دارد که مردم بخاطر قفل کردن و روشهای خود قرنطینه کردن با آنها رو در رو شده اند. بله ، این کمبود فضای خصوصی در خانوارها است. خانواده های بزرگ و مشترک ، به ویژه در شهرهای مترو ، در خانه های کوچک و متوسط ​​اقامت دارند. به دلیل محدود بودن اتاق در خانه ، در صورت آلوده شدن هر عضو به ویروس COVID-19 ، قرنطینه سازی در خانه دشوار خواهد بود. باز هم ، او دیگران را نیز در معرض ویروس قرار خواهد داد. بسیاری از متخصصان شاغل نیز شکایت دارند که به دلیل حواس پرتی های دیگر در خانه هنگام کار از خانه ، نمی توانند در محل کار تمرکز کنند.

این وضعیت بسیاری از افراد را ترغیب کرده است که به فکر داشتن فضای شخصی خود باشند. اگر شما هم قصد خرید خانه خود را دارید ، این چند نکته را باید بخاطر بسپارید:

1. پس انداز و سرمایه گذاری خود را برنامه ریزی کنید

تأثیر COVID19 را بر اشتغال و چشم انداز رشد در آینده در نظر بگیرید. عادی شدن بازارها پس از پایان همه گیری ، مدتی طول خواهد کشید. پس انداز و سرمایه گذاری خود را محتاطانه برنامه ریزی کنید تا در 3-5 سال آینده همراه با هزینه های معمول و تورم بتوانید EMI را برای وام مسکن پرداخت کنید.

2. بدهی های خود را ارزیابی کنید

برآورد دقیق بدهی ها و بدهی های خود را تا به امروز داشته باشید. آنها را با توانایی بازپرداخت بدهی های آینده خود تجزیه و تحلیل کنید (به عنوان مثال ، گرفتن وام مسکن جدید). وام مسکن یک بدهی بلند مدت است (حداکثر 30 سال). آن را به گونه ای برنامه ریزی کنید که با پرداخت وام های متعدد بیش از حد سنگین نشوید تا بتوانید همزمان پرداخت کنید.

3. صنعتی را که در آن اشتغال دارید تجزیه و تحلیل کنید

یک برآورد صادقانه از امنیت شغلی خود یا سایر منابع درآمد ثابت ثابت داشته باشید. فقط درصورتی که کارفرمای فعلی شما تحت تأثیر وضعیت COVID19 قرار نگیرد ، اقدام به برنامه ریزی برای وام مسکن کنید. به عنوان مثال صنعت رستوران و خدمات غذایی در حال حاضر در مضیقه است. صلاحیت شما برای دریافت وام مستقیماً به درآمد شما بستگی دارد.

4- ریسک های غیرضروری نکنید.

اگر قبلاً صاحب خانه ای هستید و قصد دارید از دارایی خود برای خرید خانه بزرگتر استفاده کنید ، اکنون با توجه به بحران جهانی در یک وضعیت به ظاهر راحت قرار دارید. در زمینه وام ها و سرمایه گذاری ها با یک متخصص ثابت مشورت کنید و از توصیه های او در مورد قصد خرید خانه ای بزرگتر پیروی کنید. این کار باعث می شود تا به دلیل تصمیم گیری عجولانه و ناآگاهانه متحمل بار مالی غیرضروری بر دوش خود نشوید.

نتیجه

داشتن خانه شخصی برای بسیاری از افراد هدف اصلی زندگی است. اما برای تحقق بخشیدن به آن ، نیاز به برنامه ریزی منطقی درمورد امور مالی آنهاست. برنامه ریزی برای خانه جدید خود را با ماشین حساب Dream Home در زیر شروع کنید ، یا می توانید با مشاور مالی خود نیز مشورت کنید. این به شما کمک می کند تا ایده درستی از نحوه سرمایه گذاری و برنامه ریزی برای وجوه خود ، با در نظر گرفتن جدول زمانی و تورم داشته باشید. اولین قدم برای آینده شما در امروز شما نهفته است. برنامه ریزی مبارک!

سرمایه گذاری صندوق های سرمایه گذاری در معرض خطرات بازار است ، تمام اسناد مربوط به طرح را با دقت بخوانید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد الزامات مستندات KYC و روش تغییر آدرس ، شماره تلفن ، جزئیات بانک و غیره ، لطفاً از https://bit.ly/36BTr0u بازدید کنید. ثبت یک باره KYC برای سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری اجباری است. شما می توانید KYC خود را با ارسال موارد زیر در هر یک از شعب یا مراکز جمع آوری ما تکمیل کنید: الف) فرم Central-KYC به طور کامل پر شده و امضا شده ب) اثبات شناسه و اثبات آدرس: هر سندی که توسط دولت مرکزی اعلام شده باشد ، به اثبات رسیده باشد. PAN برای سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری اجباری است. ج) اثبات آدرس: همان شناسه هویت (به جز PAN) د) عکس به اندازه گذرنامه اخیر. اصل باید برای تأیید حمل شود. سرمایه گذاران باید فقط در صندوق های سرمایه گذاری مشترک SEBI معامله کنند / سرمایه گذاری کنند. جزئیات در سایت www.sebi.gov.in موجود است. سرمایه گذاران می توانند از طریق شماره 91-8048893330 + با ما تماس بگیرند و یا از طریق آدرس ایمیل@kotak.com برای ما نامه بنویسند. برای تشدید ، به [email protected] نامه بنویسید یا شکایت خود را از طریق پورتال SCORES (سیستم رسیدگی به شکایات SEBI) در http://scores.gov.in با SEBI مطرح کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=PWrvLQmSSyo

سلب مسئولیت: محتوای تولید شده توسط صندوق سرمایه گذاری مشترک Kotak Mahindra