برادران wadhawan: بله پرونده بانکی: دادگاه عالی درخواست وثیقه Wadhawans را رد کرد

دادگاه عالی بمبئی روز چهارشنبه درخواست وثیقه ارائه شده توسط Kapil و Dheeraj Wadhawan ، مروج شرکت Dewan Housing Finance Ltd (DHFL) ، در پرونده کلاهبرداری بله بانک را رد کرد.

یک نیمکت به ریاست Justice SV Kotwal دستور خود را به درخواست وثیقه آنها در 23 اکتبر محفوظ داشت.

برادران وادوان به دادگاه عالی مراجعه کرده و خواستار قرار وثیقه پیش فرض شده بودند و ادعا کردند که اداره مرکزی تحقیقات (CBI) ، سازمان تعقیب کننده پرونده ، هنگام تشکیل پرونده ، مطابق با الزامات آیین نامه قانون آیین دادرسی کیفری عمل نکرده است. صفحه جلوی دادگاه ویژه CBI در شهر.

آمیت دسای ، مدافع ارشد ، که برای واداوان ها ظاهر شد ، استدلال کرده بود که CBI هنگام ارائه گزارش تحقیقات خود قبل از قاضی دادگاه ویژه ، طبق روال ماده 173 CrPC عمل نکرده است.

دسای در آن زمان گفته بود كه طبق بخش 173 ، دادگاه می تواند اطلاعات مربوط به برگه را فقط در صورت كامل كردن پروب ، بگیرد.

دسایی گفته بود ، در پرونده فعلی ، گزارش تحقیق CBI کامل نبود و با این وجود دادگاه از وی شناختی کسب کرده است ، بنابراین ، مشتری او مستحق آزادی با قرار وثیقه پیش فرض است.

وی همچنین گفته بود كه تحقیق در مورد حضانت برادران ودهاوان در این پرونده لازم نیست.

وکیل دادگستری اضافی ، آنیل سینگ ، که برای CBI ظاهر شد ، با تقاضای وثیقه مخالفت کرده و گفته بود که CBI تمام مراحل و قوانین را دنبال کرده است.

سینگ گفته بود که اگر تغییراتی در روند تشکیل پرونده برگه ایجاد شده باشد ، آنها با توجه به وضعیت همه گیر رخ داده اند ، در طی آن دادگاه قبل از رسیدگی به اسناد اقدامات احتیاطی انجام داده است.

طبق FIR ثبت شده در پرونده توسط CBI ، بله بانک بین آوریل و ژوئن 2018 3700 کرور روپیه برای بدهی های کوتاه مدت DHFL سرمایه گذاری کرده است که گفته می شود Wadhawans 600 کرور روپیه به مدیرعامل سابق و مدیرعامل رانا کاپور داده است. این عقب گردها به صورت وام شرکتی بود که به نام دختران کاپور ثبت شده بود.