بانک RBL برای جمع آوری کمک مالی برای آموزش کودکان دختر ، سایکلوتون مجازی برگزار می کند

دهلی نو: در بحران COVID-19 ، بانک RBL وام دهنده خصوصی در روز جمعه یک چرخه مجاز مجازی را به نمایش می گذارد که در آن 127 دوچرخه سوار نامزد نهایی به عنوان بخشی از ابتکار CSR خود برای جمع آوری کمک های مالی برای حمایت از آموزش کودکان دختر ، در طی 14 روز 1000 کیلومتر را به پایان می رسانند. این برای هفتمین سال است که ‘UMEED 1000 Cyclothon’ را سازماندهی می کند اما امسال در شرایط به چالش کشیدن COVID-19. با این حال ، بانک با در نظر گرفتن تدابیر شدید ایمنی برای دوچرخه سواران ، قالب سایکلوتون را با مجازی سازی مجدداً اختراع کرده است.

بودجه حاصل از این رویداد صرف راه اندازی دومین مدرسه RBL Udbhav برای آموزش کودکان دختر می شود. اولین مدرسه از بودجه 5.10 کرور روپیه ای جمع شده از حراج سیکلوتون سال گذشته در حیدرآباد تأسیس شد. هدف این بانک ایجاد 10 مدرسه از این دست تا سال 2030 است.

شانتا والوری گاندی ، رئیس منابع انسانی و مسئولیت اجتماعی شرکت RBL ، بانک RBL گفت ، “ما دیجیتال شدیم و برای پیگیری سفر دوچرخه سواران خود با یک برنامه آنلاین ارتباط برقرار کردیم. ما پاسخ قاطع کارمندان و مردم خود را دریافت کرده ایم برای پیش رویداد “.

وی گفت ، حدود 127 دوچرخه سوار واجد شرایط سیکلوتون UMEED 1000 هستند که در تاریخ 27 نوامبر پرچم گذاری می شود.

سال گذشته ، چرخه دوچرخه در اودایپور ، راجستان پرچم گذاری شد و سفر 1000 کیلومتری خود را در آمریتسار ، پنجاب به پایان رساند. وی افزود: “ما برای این منظور 5.10 کرور روپیه جمع کردیم و اولین مدرسه RBL Udbhav را در حیدرآباد تأسیس کردیم.”

طبق گفته این بانک ، در حال حاضر 70 میلیون روپیه در این دوره از مراسم خود جمع شده است ، در آن علاقه مندان به دوچرخه سواری – از جمله کارمندان بانک RBL ، مایل های زیادی را در حمایت از آموزش کودکان دختر اهدا کرده اند که با مبلغی مطابق از اعتبارات CSR بانک RBL هزینه شده است.

پیش بینی شده بود که بودجه بیشتری پس از اتمام سیکلوتون با مشارکت سایر شرکت ها و سازمان ها برای این منظور جمع آوری شود.

بعلاوه ، این بانک گفت که مدرسه RBL Udbhav مستقر در حیدرآباد به فرزندان خانواده های کم درآمد با آموزش عالی و پشتیبانی تغذیه ای برای توسعه کامل آنها خدمت می کند.

چشم انداز بلند مدت این است که این کودکان بتوانند با دسترسی به آموزش چرخه فقر را بشکنند ، در نتیجه آنها را پروانه و عوامل تغییر جهت تأمین معاش مدارس و جوامعی را که نمایندگی می کنند ، می کند.

گاندی افزود: “RBL Bank متعهد به حمایت از آموزش كودكان دختری است كه روح واقعی #MujheRokeNaKoi (كسی نمی تواند مرا متوقف كند) را نشان دهد ، كه این موضوع سایكلوتون نیز است.”