بانک ICICI 1200 کرون روپیه به مرکز یادبود تاتا متعهد می‌شود، بزرگترین کمک مالی که تحت CSR توسط هر شرکت هندی انجام شده است.

بمبئی: بانک ICICI روز جمعه اعلام کرد که متعهد به کمک 1200 کرور روپیه به مرکز یادبود تاتا (TMC) برای توسعه زیرساخت ها در سه مرکز درمان سرطان است.

اهدای پیشنهادی بزرگترین کمک مالی است که تحت مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR) توسط یک شرکت هندی برای مراقبت از سرطان انجام شده است. بانک ICICI پول حاصل از وجوه CSR خود را برای راه اندازی سه ساختمان جدید به مساحت 750000 فوت مربع در مراکز TMC در ناوی بمبئی، مولانپور در پنجاب و ویساخاپاتنام اهدا می کند و آنها را به ماشین های رادیولوژی پیشرفته مجهز می کند.

از 1200 کرور روپیه، 460 کرور برای یک بلوک جدید در بیمارستان TMC’s Kharghar، Navi Mumbai، اختصاص داده خواهد شد. مراکز سرطان Visakhapatnam و Mullanpur به ترتیب 390 کرور و 350 کرور روپیه دریافت خواهند کرد. این مراکز به مراکز ارجاع منطقه ای جنوب و شمال کشور تبدیل خواهند شد. این سه مرکز با تجهیزات مدرن و تیم‌های چند رشته‌ای تخصصی، سالانه برای نزدیک به 25000 بیمار جدید، درمان‌های پیشرفته و مبتنی بر شواهد ارائه می‌کنند.

ممنوعیت ICICI

TMC هر سال برای حدود 125000 بیمار سرطانی درمان ارائه می دهد که تقریباً 10٪ از کل موارد سرطان گزارش شده در هند را تشکیل می دهد.

GC Chaturvedi، رئیس بانک ICICI، گفت که این بانک تقریباً 50 درصد از وجوه CSR خود را در سه سال آینده برای اجرای این طرح که احتمالاً تا سال 2027 تکمیل خواهد شد، متعهد خواهد کرد.

RA Badwe، مدیر TMC گفت: «زیرساخت هایی که در سه بیمارستان اضافه می شود … درمان به موقع و با کیفیت بالا را با هزینه های یارانه ای به مردم منطقه ارائه می دهد.

TMC، یک موسسه کمک اعطایی تحت بخش انرژی اتمی، شبکه ای از مراکز مراقبت از سرطان را در سراسر کشور از جمله ایالت هایی مانند ماهاراشترا، اوتار پرادش، پنجاب، بیهار، اودیشا، آسام و آندرا پرادش راه اندازی کرده است. راه اندازی بیمارستان های جدید توسط دولت های مرکزی و ایالتی، تاتا تراست و سایر سازمان ها تامین می شود.

Badwe گفت: «هر بیمارستان سرطان جدید 600 تا 650 کرور هزینه دارد.

هند هر ساله شاهد حدود 1.3 میلیون مورد جدید سرطان است.

TMC از مدل یارانه متقابل پیروی می کند، که در آن حدود 60٪ بیماران را به صورت رایگان درمان می کند، 20٪ دیگر 10٪ -15٪ افزایش می دهند، و 20٪ آخری حدود 60٪ -70٪ افزایش می دهند.

بدوه گفت: “با 80,000 بیمار جدید و 600,000 پیگیری، هزینه های مکرر (خدمات) تقریباً 330 کرور روپیه در سال است که 270 کرور روپیه آن تولید می شود. ما کمک مالی 60 کرور روپیه از دولت دریافت می کنیم.”