بانک HDFC منتظر رشد ده برابری در بازرگان تا 20 میلیون در سه سال است

بزرگترین وام دهنده بخش خصوصی این کشور ، بانک HDFC ، هدف جاه طلبانه ای را در نظر گرفته است که در سه سال آینده ده برابر تجارت تجار خود را گسترش دهد و چشم به سهم قابل توجهی از بازار پرداخت های دیجیتال که به سرعت در حال رشد است ، باشد.

وام دهنده در حال برنامه ریزی برای دسترسی به بیش از 20 میلیون بازرگان کوچک و متوسط ​​و همچنین خدمات حرفه ای مانند پزشکان ، داروخانه ها ، سالن ها و خدمات خشکشویی در سراسر مترو ، نیمه شهری و روستایی هند در 3 سال آینده ، رئیس پرداخت ، امور مالی مصرف کننده است. ، بازاریابی و بانکداری دیجیتال ، پاراگ رائو روز چهارشنبه گفت. بانک HDFC از سال مالی 20 حدود دو میلیون بازرگان در شبکه خود دارد.

رائو گفت: “مشاغل کوچک و متوسط ​​ستون فقرات اقتصاد ما هستند.” “برای تعمیق بیشتر نفوذ اشکال دیجیتال پرداخت در سراسر هند ، مهم است که شبکه بازرگان با بهترین طیف راه حل ها توانمند شود.”

وام دهنده روز چهارشنبه راه حل جدید بانکی و پرداختی را برای تاجر خود به نام SmartHub Merchant Solution 3.0 راه اندازی کرد. این بانک به شما اجازه می دهد تا بازرگانان و مشاغل آزاد بلافاصله یک حساب جاری افتتاح کنند و پرداخت را از طریق کانال های دیجیتال و فیزیکی آغاز کنند.

با شبکه کارت جهانی ویزا ارتباط برقرار کرده است تا برخی از راه حل های پرداخت را فعال کند. این ویژگی ها همچنین دیجیتالی کردن خاتا ، امکان یادآوری مجموعه ، مدیریت موجودی ، نرم افزار صدور صورت حساب و وام به بازرگانان است که تاریخچه بانکی آنها را فراهم می کند.

TR Ramachandran ، مدیر گروه گروه ، هند و جنوب آسیا گفت: “این به کاربران امکان می دهد پرداختها را به اشکال مختلف ، از جمله QR و راه حل تازه راه اندازی ما برای تلفن ، بپذیرند و به میلیون ها بازرگان اجازه می دهد تجربه مشتری برتر و تجارت را ارائه دهند.” ، ویزا

بانک HDFC در زمره بانکهای پیشرو در تجارت تجار است. این حدود 48٪ از معاملات کلی کارت را در سطح تاجر از نظر تعداد و حدود یک چهارم از رابط های پرداخت متحد (UPI) را پردازش می کند.