بانک DBS: DBS سنگاپور می گوید که بانک Lakshmi Vilas مضطرب را تصاحب کرده است

بمبئی: گروه DBS سنگاپور روز دوشنبه اعلام كرد كه تصرف بانك مضطرب Lakshmi Vilas را به پایان رسانده و به آن كمك می كند تا از حضور عمدتا دیجیتال در هند به داشتن صدها شعبه تغییر یابد.

بانک خصوصی 94 ساله مستقر در چنای به درخواست بانک رزرو هند که به وخامت جدی در امور مالی خود اشاره کرد ، زیرمجموعه DBS هند قرار گرفت.

بزرگترین وام دهنده جنوب شرقی آسیا ، که 2500 کرور (338 میلیون دلار) دلار به واحد هند خود پمپاژ می کند ، تا همین اواخر بیش از 30 شعبه در هند داشت اما اکنون بیش از 550 و 900 به علاوه خودپرداز اضافه کرده است.

به گفته یک منبع آگاه از این موضوع که احتمال دارد طی یک هفته تمرین به پایان برسد ، تغییر نام تجاری شعب LVB آغاز شده و صفحات خودپرداز نیز برای بازتاب آرم DBS پیکربندی شده اند.

“DBS تأیید کرد که به استخدام حدود 4000 کارمند LVB ادامه خواهد داد.”

– بدون اخراج

منبع به دلیل عمومی نبودن اطلاعات ، از شناسایی خودداری کرد. DBS هند بلافاصله به درخواستی مبنی بر اظهار نظر در مورد تغییر نام تجاری پاسخ نداد. DBS تأیید کرد که به استخدام حدود 4000 کارمند LVB ادامه خواهد داد.

پس از آنکه هفته گذشته توسط بانک مرکزی از وام دهنده خواسته شد به طور کامل اوراق قرضه سطح 2 سازگار با بازل III به ارزش 320 کرور را بنویسد ، این تسویه حساب برای صاحبان اوراق قرضه LVB روان نبود.

آنیل گوپتا ، تحلیلگر آژانس رتبه بندی اعتباری ICRA ، گفت: “RBI اولویت خود را با كاهش پیشنهادی تعیین كرده است.