بانک DBS وامهای سبز دوشمی در هند به ارزش 1050 میلیارد روپیه به CapitaLand صادر می کند

بانک DBS روز چهارشنبه گفت که دو وام اول سبز خود را در هند با ارزش 1050 کرور به CapitaLand صادر کرده است. DBS رد پای تأمین مالی پایدار خود را با وام های اولیه سبز در هند جمعاً 1050 کرور افزایش می دهد. DBS بانک در گزارشی اعلام کرد که هر دو وام سبز همچنین اولین صدور در هند توسط یک بانک سنگاپور است.

این وام دهنده وام سه ساله 425 کروری (80.8 میلیون SGD) وام را برای تأمین اعتبار مالی ساخت و ساز برای توسعه فاز 1 پارک بین المللی فناوری Gurgaon (ITPG) و سایر اهداف شرکتی عمومی مرتبط با پروژه صادر کرد.

برای تأمین هزینه های ساخت فاز 1 پارک فناوری بین المللی چنای ، جاده رادیال (ITPC-RR) وام چهار و نیم ساله 625 کروری (118.8 میلیون SGD) دیگر صادر شده است.

واقع در Gurugram ، ITPG یک فضای تجاری برتر 8 میلیون فوت مربعی است که به صورت مرحله ای توسعه می یابد.

فاز 1 ، با ارائه 1 میلیون فوت مربع ، در حال حاضر عملیاتی است و در اختیار سازمان های برجسته فناوری اطلاعات است. در این بخش آمده است: فاز 2 که اکنون در دست توسعه است ، 7،00،000 فوت مربع مساحت قابل اجاره خالص را ارائه می دهد و هدف آن تکمیل سه ماهه اول سال 2022 است.

ITPG تحت سیستم LEAD (Leadership in Energy and Environment Design) green building (سیستم رهبری انرژی و طراحی محیط زیست) LEED (Leadership in Energy and Environment Design) دارای درجه قبولی “پلاتین” است که توسط شورای ساختمان سبز ایالات متحده اداره می شود.

ITPC-RR ، واقع در راهرو فناوری اطلاعات چنای ، دارای ظرفیت توسعه 4.6 میلیون فوت مربع برای فضای اداری درجه یک A برای تأمین 45000 متخصص است.

فاز اول پارک فناوری اطلاعات شامل دو ساختمان است که مساحت قابل اجاره آن 1.25 میلیون فوت مربع برای شرکت های خدمات فناوری اطلاعات و مجهز به فناوری اطلاعات است.

بلوک اول و دوم به ترتیب تا سه ماهه چهارم 2022 و سه ماهه دوم 2024 عملیاتی می شوند. ITPC-RR همانطور که توسط شورای ساختمان سبز هند ارزیابی شده است ، “درجه پلاتین” از پیش گواهی شده را به دست آورده است.

تان سو شان رئیس رئیس بانکداری موسسه گروه DBS گفت: “ما شاهد پتانسیل بسیار زیادی برای رشد در بازار تأمین مالی پایدار آسیا هستیم در حالی که شرکت ها به دنبال پیشبرد برنامه پایداری خود از طریق اقدامات مالی مسئولانه هستند.”

شان افزود: “در تبدیل شدن به اولین بانک سنگاپور برای تأمین مالی وام های سبز در هند ، ما همچنین سنگاپور را به عنوان یک مرکز تأمین مالی پایدار منطقه ای با تخصص و تجربه برای ایجاد همکاری های معنادار برای آسیای پایدارتر ایجاد می کنیم.”

از سال 2018 ، DBS بیش از 100 معامله تأمین مالی پایدار به ارزش حدود 15 میلیارد SGD منعقد کرده است ، هند یک بازار امیدوار کننده با فرصت های فراوان برای سبز شدن است.

نیراج میتال ، مدیر عامل و گروه بانکی رئیس نهادی کشور ، DBS Bank هند گفت ، “این کشور فرصت مهمی را در فضای تأمین مالی پایدار فراهم می کند و ما به مشارکت با مشاغل با تأثیر بالا برای پیشبرد توسعه و در عین حال کمک به مقاومت در برابر محیط زیست ادامه خواهیم داد.

میتال افزود: “بودجه پروژه هایی مانند پارک های فناوری CapitaLand در هند ما را قادر می سازد که ارزش اقتصادی را مطابق با اخلاق بانکی مسئولیت پذیر خود تحویل دهیم.”

به گفته این بانک ، مجمع جهانی اقتصاد سالانه 2.5 تریلیون دلار شکاف مالی وجود دارد که مانع تحقق اهداف توسعه پایدار سازمان ملل از سوی جامعه بین المللی است.

وینامرا سریواستاوا ، مدیرعامل ، بیزینس پارک ها ، کاپیتا لند هند ، گفت: “تضمین وام های سبز اول ما در هند نشان دهنده تعهد شرکت CapitaLand برای رشد شغلی ما به روشی مسئولانه است زیرا برای ذینفعان خود ارزش طولانی مدت ایجاد می کنیم.”

CapitaLand Limited (CapitaLand) یکی از بزرگترین گروههای مختلف املاک و مستغلات آسیاست که دفتر مرکزی آن در سنگاپور قرار دارد.