این ابزار چطور عمل میکند؟

اگر شما هم به دنبال یک روش خانگی جوانسازی پوست هستید استفاده از درمارولر و انجام عمل میکرونیدلینگ صورت و بدن یک روش ایدهآل برای شماست اما به شرطی که طرز استفاده صحیح در درمارولر را بدانید و به پوست صورت و بدن خود آسیب نزنید. اگر به دنبال استفاده روزانه یا به طور کلی درمارولر صورت یا بدن هستید ، می توانید سری رولر معمولی را انتخاب کنید. درمارولر، موثرترین روش برای اختلال افزایش رنگدانه است اگر بی­نظمی­ها به سطح پوست نزدیک باشند.

اما واقعیت این است که شما به همه این محصولات احتیاج ندارید و استفاده از چندین نوع ابزار نه تنها اثر مثبتی روی پوست شما نخواهد داشت بلکه ممکن است آثار غیرقابل پیش بینی و بدی هم به خرید درمارولر و کوکتل دنبال داشته باشد. گواشا، رولر سنگ جید، ماسکهای ورقهای و دهها نوع محصول جدید این روزها همه جا تبلیغ میشوند و مواجه شدن با این تبلیغات گسترده ممکن است کسانی را که به دنبال یک روش ساده و مختصر اما موثر برای درمان پوست خود هستند گیج و سردرگم کند. اتخاب سایز سوزن، به شدت آسیب دیدگی پوست ارتباط مستقیم دارد.

این امر باعث آسیب واقعی لایه بیرونی پوست نمی شود و این سوزن ها به تجزیه و درمان هر نوع اسکار بر روی پوست کمک می کنند. از بهترین نوع درمارولر نوع تیتانیومی آن است که سوزن های آن از جنس تیتانیوم ساخته شده و استفاده از درمارولر بخصوص مدل تیتانیومی آن توسط کارشناسان و متخصصان پوست شدیدا توصیه میشود چرا که با ساده ترین روش بهترین نتیجه را خواهید گرفت که هیچ گونه عوارض جانبی را بههمراه نخواهد داشت…

درمارولر یکی از محبوب ترین و کار امد ترین محصولات زیبایی میباشد که کاربرد فراوانی در علم زیبایی دارد. هر کدام از محصولات برند دکتر رولر با توجه به تعداد پین های غلتک و طول پین ها(سایز سوزن) ، می تواند در درمان نواقص و مشکلات مختلف پوست صورت و بدن ، مورد استفاده قرار بگیرد. در صورتی که ناراحتی پوستی ، خیلی عمیق نباشد، می توان از سوزن های کوچکتر استفاده شود.