اولین دیدگاه های حقوق و دستمزد: دلایل شروع SIP خود را در حال حاضر

دلایل_نخستین_کارمزد_برای شروع_اسپ_شما_الان

اولین بینش حقوق و دستمزد دلایل شروع SIP اکنون

سلب مسئولیت

سلب مسئولیت

پس انداز کنید

اولین حقوق و دستمزد یک نقطه عطف مهم در زندگی هر فرد است. تجربه استقلال طلبی هیجان و شادی زیادی به همراه می آورد. در این مرحله ، مهم است که برای تحقق اهداف مالی خود پس انداز کنید. خرید خانه رویایی ، سفرهای بین المللی ، ازدواج ، تحصیلات کودک ، بازنشستگی و … به مقدار قابل توجهی پس انداز منظم نیاز دارد. برنامه سرمایه گذاری سیستماتیک (SIP) یکی از بهترین راه ها برای برنامه ریزی پس انداز و سرمایه گذاری های شما است که با جریان درآمد شما همگام سازی می شود. به محض شروع درآمد برای رسیدن به اهداف مالی بلند مدت خود ، یک SIP شروع کنید.

زودتر بهتر

مهم است که پس انداز خود را در یک دوره زمانی افزایش دهید. SIPs مزیت سرمایه گذاری منظم همراه با قدرت ترکیب را فراهم می کند. ترکیب باعث افزایش چند برابر پس انداز شما می شود که ممکن است در بلند مدت بازده بیشتری داشته باشد. بنابراین برای استفاده از آن ، زودتر SIP را شروع می کنید. سودمندتر خواهد بود

یک سرمایه گذار جوان توانایی ریسک بیشتر را دارد که ممکن است بازده بیشتری داشته باشد. سرمایه گذاری در SIP های صندوق سرمایه گذاری سهام محور با افق سرمایه گذاری طولانی مدت ممکن است به او کمک کند تا در آینده به دلیل قدرت ترکیب ، به افزایش سرمایه بیشتری دست یابد. او می تواند در مراحل مختلف زندگی به سرعت به اهداف مالی خود برسد.

از طرف دیگر ، یک سرمایه گذار مسن ریسک پذیر است. در این مرحله ، هدف اصلی وی حفظ سرمایه یا درآمد بازنشستگی است. او ممکن است پرداخت سود سهام را کاهش دهد و قدرت ترکیب را کاهش دهد.

نوسان بازار

دشوارترین کاری که سرمایه گذاران با آن روبرو هستند ، زمانبندی بازار و مقابله با نوسانات بازار است. SIP ممکن است با سهولت و انعطاف پذیری فراوان به رفع این محدودیت ها کمک کند. می توان هر مقدار (حداقل مبلغ 500 روپیه) ، فرکانس (هفتگی ، دو هفته ای یا ماهانه) و دوره (تعداد اقساط SIP) را انتخاب کرد. SIP ها می توانند در یک سناریوی سقوط بازار ، از قیمت گذاری متوسط ​​هزینه بهره مند شوند. سرمایه گذار تعداد بیشتری از واحدها را با هزینه متوسط ​​پایین تر جمع می کند

نتیجه

SIP هنگام ایجاد سرمایه گذاری با افق طولانی مدت ، ثروت آفرین محسوب می شوند. سرمایه گذاری های اولیه از طریق SIP به تنوع بخشیدن به سبد سرمایه گذاری شما کمک می کند و فرصتی را برای کسب بازده واقعی فراهم می کند که می تواند تورم را شکست دهد. با دانستن قدرت ترکیب با استفاده از ماشین حساب Wealth-Builder در زیر ، سرمایه گذاری های SIP خود را برنامه ریزی کنید. یا برای کمک بیشتر با مشاور مالی خود تماس بگیرید.

سرمایه گذاری صندوق های سرمایه گذاری در معرض خطرات بازار است ، تمام اسناد مربوط به طرح را با دقت بخوانید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد الزامات مستندات KYC و روش تغییر آدرس ، شماره تلفن ، جزئیات بانک و غیره ، لطفاً به https://bit.ly/36BTr0u مراجعه کنید. ثبت یک باره KYC برای سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری اجباری است. شما می توانید KYC خود را با ارسال موارد زیر در هر یک از شعب یا مراکز جمع آوری ما تکمیل کنید: الف) فرم Central-KYC به طور کامل پر شده و امضا شده ب) شناسنامه و اثبات آدرس: هر سندی که توسط دولت مرکزی اعلام شده باشد ، به اثبات رسیده باشد. PAN برای سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری اجباری است. ج) اثبات آدرس: همان شناسه هویت (به جز PAN) د) عکس اخیر به اندازه گذرنامه. اصل باید برای تأیید حمل شود. سرمایه گذاران باید فقط در صندوق های سرمایه گذاری مشترک SEBI معامله کنند / سرمایه گذاری کنند. جزئیات در سایت www.sebi.gov.in موجود است. سرمایه گذاران می توانند از طریق شماره 91-8048893330 + با ما تماس بگیرند یا از طریق آدرس ایمیل@kotak.com برای ما نامه بنویسند. برای تشدید ، به [email protected] نامه بنویسید و یا از طریق پورتال SCORES (سیستم رسیدگی به شکایات SEBI) در http://scores.gov.in شکایت خود را نزد SEBI مطرح کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=PWrvLQmSSyo

سلب مسئولیت: محتوای تولید شده توسط صندوق سرمایه گذاری مشترک Kotak Mahindra