اهرم کامل 5G برای ظهور از اکوسیستم دستگاه ها ، شبکه ها ، خدمات: Gopal Vittal

مدیر عامل شرکت Bharti Airtel ، گوپال ویتال ، روز پنجشنبه گفت ، اهرم واقعی استفاده از فناوری نسل بعدی 5G از توانایی ساختن یک سیستم زیست محیطی ، شبکه ها ، برنامه ها و خدمات است.

وی افزود که این امر به همکاری قوی بین دولت ، بازیگران بخش خصوصی و دانشگاه نیاز دارد.

ویتال با اشاره به اینکه بخش مخابرات ستون فقرات اتصال برای کشور و مشاغل آن است ، بر اهمیت زیرساخت ها ، طیف مقرون به صرفه و سیاست های پایدار و بلند مدت تأکید کرد و آنها را از مهمترین توانمندی های دیجیتال هند نامید.

“با تکامل فناوری و رسیدن به دنیای 5G ، من معتقدم که نیاز به همکاری بسیار قوی بین دانشگاه ها ، دولت ، بخش خصوصی وجود دارد … که نه تنها شامل مخابرات است … بلکه شامل پخش کننده های دیجیتال ، بازیکنان تولید ، بانک ها است. ، شرکتهای فناوری اطلاعات ، ببینند که چگونه می توان این اکوسیستم را ساخت ، زیرا 5G همانطور که می دانید در مورد اکوسیستم است “، گفت Vittal ، دکتر Bharti Airtel و مدیر اجرایی هند و جنوب آسیا.

ویتال در سخنرانی خود در “اجلاس جهانی تحقیق و توسعه 2020” که توسط FICCI برگزار شد ، گفت: اهرم واقعی 5G از طریق دستگاه های ساخته شده ، اکوسیستم ، شبکه ها ، برنامه ها و خدمات کاملاً ساخته شده و ساخته می شود.

“بنابراین در حالی که این فناوری به کارآیی بیشتری دست پیدا می کند ، بازده طیفی این فناوری بسیار برتر از هر آنچه در گذشته دیده ایم خواهد بود.

وی گفت: “من فکر می کنم اهرم واقعی این فناوری از ظرفیت ایجاد یک اکوسیستم در بین دستگاه ها ، شبکه ها ، برنامه ها و خدمات حاصل خواهد شد … و این واقعاً همان چیزی است که در این مورد است.”

ویتال خاطرنشان کرد که مخابرات و تأثیر تحول آفرین آن “یک فرصت عظیم” را برای دستاوردهای قابل توجه بهره وری فراهم می کند.

وی همچنین گفت این بخش از همه زمینه ها ، از اطمینان از عملکرد بی نقص سیستم های پرداخت تا کار از خانه ، و از تضمین دسترسی از راه دور به مراقبت های بهداشتی با کیفیت تا امکان آموزش آنلاین برای کودکان ، نقشی اساسی دارد.

وی تأكید كرد: این صنعت “از موقعیت منحصر به فردی” برخوردار است تا مزایای عمده بهره وری را برای اقتصاد و مشاغل از طریق فن آوری دیجیتال ، علم و مشاركت فراهم كند.

“یکی از مهمترین فعال کننده های دیجیتال هند ، دسترسی بهتر به زیرساخت ها ، دسترسی ارزان و آسان به Right of Way است ، بنابراین ما می توانیم در صورت نیاز ، طیف مقرون به صرفه فیبر ایجاد کنیم … بنابراین ما می توانیم به جای هزینه کردن در ساخت شبکه سرمایه گذاری کنیم. فقط بر روی امواج هوایی ، و در نهایت سیاست های پایدار و بلند مدت برای تشویق سرمایه گذاری های بیشتر با خطرات کمتر ، “.