اعتصاب روز پنجشنبه اتحادیه ها ممکن است به عملیات بانکی وارد شود

دهلی نو: برخی از اتحادیه های بانکی به اعتصاب یک روزه سراسری دعوت شده توسط اتحادیه های کارگری مرکزی ممکن است در روز پنجشنبه تحت تأثیر فعالیت های بانکی قرار گیرند. ده اتحادیه کارگری مرکزی ، به استثنای بهاراتیا مزدور سنگ ، اعتراض عمومی سراسری را در اعتراض به سیاستهای مختلف دولت مرکزی مشاهده خواهند کرد.

بسیاری از وام دهندگان ، از جمله بانک IDBI و بانک ماهاراشترا ، در پرونده های نظارتی روز چهارشنبه گفتند که ممکن است کار عادی آنها در شعب و دفاتر تحت تأثیر قرار گیرد.

انجمن کارمندان بانک های هند (AIBEA) ، اتحادیه افسران بانکی هند (AIBOA) و فدراسیون کارمندان بانک هند (BEFI) در اعتصاب شرکت می کنند.

“لوك صبا در جلسه اخیر خود كه برگزار شده سه قانون جدید كار را با برچیدن 27 تصویب قانونی موجود به نام” سهولت تجارت “تصویب كرده است كه صرفاً به نفع شركت ها است.

AIBEA در گزارشی اعلام کرد: “در این روند ، 75 درصد کارگران از مدار قوانین کار بیرون رانده می شوند ، زیرا تحت تصویب جدید هیچ گونه حمایت قانونی نخواهند داشت.”

این انجمن نمایندگی اکثر بانک ها است ، به جز بانک دولتی هند (SBI) و بانک خارج از کشور هند.

این شرکت دارای چهار کارمند بانک لخ از بخشهای مختلف دولتی خصوصی و قدیمی و چند بانک خارجی به عنوان اعضای آن است.

بانک ماهاراشترا: “اگر اعتصاب عملی شود ، عملکرد طبیعی شعب و دفاتر بانک تحت تأثیر قرار می گیرد. بانک تمام اقدامات لازم را برای به حداقل رساندن تأثیر اعتصاب انجام می دهد تا خدمات عادی بانکی را به مشتریان خود ارائه دهد.” در یک پرونده گفت.