اسمریتی ماندانا به عنوان سفیر مارک بانک مالی کوچک Equitas می شود

KOLKATA: Smriti Mandhana اکنون سفیر مارک بانک مالی کوچک Equitas است.

ماندانا ، که در 51 مسابقه بین المللی یک روزه چهار قرن به ثمر رساند ، بخشی از کارزاری خواهد بود که Equitas برای به تصویر کشیدن قدرت ، توانایی و آرزوهای زنان در تلاش است.

با داشتن 24 سال سابقه پناهجوی جنوبی ، به عنوان سفیر تجاری ، اولین بانک مالی کوچک هند قرار است زنان را از طریق گفتگوهای قدرتمند پیرامون تجارب مشترک مبارزه و موفقیت و در نتیجه رشد و شکوفایی ، گردهم آورد. به زودی ، Equitas روز دوشنبه اعلام کرد که او به زودی از طرف بانک در تمام سیستم عامل های رسانه ای ظاهر می شود.

Murali Vaidyanathan ، رئیس کشور Equitas برای بانکداری شعبه ، بدهی ها ، محصول و ثروت گفت: “ما خوشحالیم که با Smriti Mandhana به عنوان سفیر برند خود در ابتکارات و تحولات آینده خود ارتباط برقرار می کنیم.”

“ویدیاناتان” گفت: “ما اسمریتی را تجسم آرزوهای زنان هندی در تمام سنین و اقشار مختلف جامعه می دانیم. به عنوان یک مارک تجاری ، وی را چهره موفقیت ، رشد و شکوفایی با سابقه اثبات شده در زمینه سلطنت در مسابقات کریکت می دانیم.” به نقل از بیانیه صادر شده توسط بانک.

ماندانا از زمان شروع بازی خود در سال 2013 تاکنون 2025 مسابقه ODI را با میانگین 43.1 کسب کرده و 75 بازی بین المللی T20 و 2 مسابقه تست انجام داده است.

او جایزه Arjuna را در سال 2019 دریافت کرد.

وی گفت: “من واقعاً خوشحالم كه بخشی اساسی از انگیزه بانك مالي خرد در ارتقا emp توانمندی مالی برای تمام بخشهای جامعه هستم. همراهی با موقعیت تجاری برند به عنوان یک بانک با مسئولیت اجتماعی یک امتیاز بزرگ است. ”

بانک مالی کوچک بیش از 15500 کرور روپیه دارایی وام با 11500 کرور سپرده در پایان ماه ژوئن دارد.