اختلاف نظر: WTO 2 هیئت اختلاف دیگر علیه وظایف واردات هند ایجاد می کند

دهلی نو: سازمان تجارت جهانی (WTO) روز چهارشنبه دو پنل حل اختلاف دیگر به درخواست ژاپن و تایوان با هدف تعیین عوارض واردات توسط هند برای محصولات فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) از جمله تلفن های همراه با در نظر گرفتن تعداد کل ، راه اندازی کرد. از پانل در مورد این موضوع به سه. با این حال ، دهلی نو گفت که با ایجاد یک هیئت مدیره واحد برای بررسی شکایات ژاپن ، تایوان و اتحادیه اروپا موافقت نخواهد کرد زیرا اختلافات زیادی در سه شکایت وجود دارد.

یک مقام مستقر در ژنو گفت: “در حالی که ژاپن 39 مورد متمایز را در شکایت خود ذکر کرده است ، اتحادیه اروپا و چین تایپه 6 اقدام انجام داده اند.” هر سه برای ایجاد یک پانل واحد تلاش کرده اند.

از بین بردن اختلافات ، چین را به عنوان ذینفع اصلی تبدیل خواهد کرد زیرا هند در سال مالی 20/7 ، 15.7 میلیارد دلار تجهیزات الکترونیکی ، تجهیزات مخابراتی و سخت افزار رایانه از آن کشور وارد کرده است.

دهلی نو به این سازمان مستقر در ژنو اطلاع داد که شکایت ژاپن اساساً به دنبال جلب هند به تعهدات مربوط به توافق نامه فناوری اطلاعات -2 است که هرگز با آن موافقت نکرد. علاوه بر این ، این کشور همچنین می خواهد از خطای رخ داده توسط هند هنگام تغییر موقعیت خطوط تعرفه خود به سیستم هماهنگ تعرفه های به روز شده استفاده کند.

2

این سه پانل برای تصمیم گیری در مورد اقدام دهلی نو برای وضع 10٪ حقوق گمرکی برای تلفن های همراه و برخی دیگر از محصولات ICT در جولای 2017 تنظیم شده اند که در آن سال به 15٪ افزایش یافت. علی رغم مخالفت تعدادی از اعضای WTO ، این وظایف بیشتر به 20 درصد افزایش یافت. اتحادیه اروپا ، ایالات متحده ، چین ، سنگاپور ، تایوان ، کانادا ، ژاپن و تایلند رایزنی هایی را با هند در این زمینه آغاز کردند و ادعا کردند که این حرکت تأثیر قابل توجهی بر آنها دارد. ایالات متحده ، ترکیه ، انگلستان ، نروژ ، سنگاپور ، تایلند ، روسیه ، برزیل ، کره ، چین ، کانادا و اندونزی برخی از طرف های سوم اختلاف هستند و این بدان معناست که آنها نه شاکی هستند و نه پاسخ دهنده اما علاقه قابل توجهی دارند. در این موضوع.