آخرین اخبار بانک icici: بانک ICICI به تحلیلگران می گوید که ممکن است قطعی های فنی در هر زمان رخ دهد ، بانک ها فقط می توانند احتمال را کاهش دهند

بمبئی: با تقلب در حمایت از بانک همکار HDFC ، بانک ICICI وام دهنده خصوصی به تحلیلگران گفته است که قطع فنی یک واقعیت تأسف آور اما سخت است و می تواند در هر زمان رخ دهد ، یک گزارش توسط Macquarie Capital نشان داد. مک کواری گفت ، مدیریت بانک ICICI همچنین به تحلیلگران گفت که تنها کاری که یک بانک می تواند انجام دهد این است که احتمال وقوع چنین رویدادهایی را به حداقل برساند.

هفته گذشته ، بانک رزرو هند از بانک HDFC خواسته بود که راه اندازی همه پیشنهادات دیجیتالی جدید را متوقف کرده و از مشتریان کارت اعتباری بردارد. این اولین بار است که تنظیم کننده تحریم های تجاری را به دلیل قطع شدن سیستم در یک بانک اعمال می کند ، که نشان دهنده موضع گیری دقیق آن در قسمت های مشابه است.

بانک ICICI اخیراً میزبان روز تحلیلگر خود بود که در آن بانک قابلیت های دیجیتالی خود را در اطراف هر یک از مشاغل تجاری خود و تمرکز خود را برای همکاری با مشتریان در کل اکوسیستم نشان داد.

در همین حال ، وام دهنده خصوصی با وجود همه گیر ، نسبت به کیفیت دارایی و چشم انداز رشد خود خوشبین بود. این بانک به تحلیلگران گفت كه از آنجا كه بسیاری از شركتهایی كه باید بد عمل می كردند در چرخه قبلی بد عمل كرده اند ، در حال حاضر بانك دارای سبد سرمایه گذاری مقاوم تری است.

سورش گاناپاتی ، مدیر وابسته ، Macquarie Capital ، که یادداشتی را در جلسه تحلیلگر بانک ICICI ارسال کرد ، گفت: “از این رو ، همه گیری بر نمونه کارها آنها تأثیر چندانی نگذاشته است و آنها به وضوح راهنمایی کردند که دارایی های تجدید ساختار شده زیر 1٪ باشد.” “آنها همچنین شاهد خوش بینی مجدد در بانکداری شرکتی هستند و تعاملات اخیر آنها با شرکتها نشان می دهد که برخی از شرکتها در حال حاضر خوش بین تر از آنچه که قبل از همکاری بوده است ، هستند و این باید منجر به احیای دوباره کیپکس شود.”

فولاد ، سیمان و زنجیره تامین دارو از مهمترین بخشهای تولید capex است. با این حال ، capex هنوز در ابتدا توسط دولت و PSU هدایت می شود ، گاناپاتی افزود.

این بانک همچنین به تحلیلگران گفت كه كتاب وام شركت در دو سال گذشته 1.3 برابر رشد كرده است.

“طبق مدیریت ، نادرست است که بگوییم رشد در دفترچه وام بانکی شرکتی کم بوده است زیرا اعداد گزارش شده شامل وام های غیرفعال نیز هستند. در واقع ، منشا ((مستقیم + وجوه جمع آوری شده از طریق بخش DCM) در دفترچه وام شرکتها در دو سال گذشته 1.3 برابر رشد کرده است. “گاناپاتی در یادداشت خود گفت.

بانک ICICI در تغییر نقش خود از “تأمین کننده سرمایه” به شریک ارائه دهنده راه حل های فروشنده فروشنده ، کاهش چرخه سرمایه در گردش است که در نهایت به شرکت ها کمک می کند تا خط اصلی خود را افزایش دهند و بنابراین تمرکز بر جذب کل اکوسیستم از طریق گاناپاتی گفت ، بانکداری 360 درجه.